نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

بازگشت Dendi با تیم Viet Flashbacks به رقابت‌های Dota 2 تایید شد

دنیل ایشوتین به تیم تازه‌ تاسیس Viet Flashbacks پیوست تا شانه‌به‌شانه‌ی سایر تیم‌های منطقه‌ی CIS در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شرکت کند.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که دنیل "Dendi" ایشوتین، بازیکن باتجربه و افسانه‌ای Dota 2 با تیم تازه تاسیس Viet Flashbacks به میادین بازگشته است. این بازیکنِ خط میانیِ نام‌آشنا، رقابت در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را از دست داد، اما اکنون آماده‌ است تا دوباره در رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit شرکت کند. درحال‌حاضر می‌توان نام تیم Viet Flashbacks را در صفحه‌ی ثبت تیم‌ها مشاهده کرد و تشکیل این تیم توسط ویتالی "V1lat" ولاچی، گزارشگر اوکراینی Dota 2 در توییتر تایید شده است.

دنیل "Dendi" ایشوتین یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیکنان Dota 2 به‌حساب می‌آید که بیش از ۱۰ سال از ورودش به عرصه‌ی رقابت‌ها می‌گذرد. این ستاره‌ی اوکراینی با رقابت برای تیم Natus Vincere برای بیش از ۷ سال به چنین جایگاهی رسید و مقام‌های بسیاری نظیر قهرمانی در مسابقات The International 1 را در کنار آن‌ها به دست آورد. متاسفانه پس از کسب یک‌سری نتایج ضعیف، سازمان ناوی Dendi را از ترکیب کنار گذاشت. در این زمان بود که ایشوتین تصمیم گرفت تا شانس خود را در مناطق دیگری امتحان کند و به‌همین‌خاطر به سراغ منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا رفت.

بااینکه Dendi با تعدادی از بازیکنان سرشناس آنجا تشکیل تیم داد، اما نتوانست نتیجه‌ی خوبی کسب کند. پس از اینکه رقابت در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا جواب نداد، ایشوتین باری دیگر به منطقه‌ی اصلی خود بازگشت. این بازیکن حتی در مصاحبه‌ای گفته بود که تمایل به تشکیل سازمان خودش را دارد، اما ظاهراً برنامه‌های او باید مدت بیشتری منتظر بمانند؛ زیرا با‌توجه‌به صفحه‌ی ثبت تیم‌ها، این بازیکن با الیک “V-tune” واروبی، الکسی “nongrata” واسیلیف، رینات “KingR” عبدالعین و نیکولا “LeBronDota” پوپوویچ یک تیم تازه تشکیل داده است.

V1lat

به‌جز الیک “V-tune” واروبی، سایر بازیکنان تیم Viet Flashbacks سال‌ها سابقه‌ی شرکت در رقابت‌های حرفه‌ای Dota 2 را در کارنامه دارند. بازیکن کَری ۱۹ ساله‌ی این تیم، اولین بار در سال ۲۰۱۸ به یک تیم بزرگ ملحق شد و اخیراً نیز با تیم HellRaisers در رده‌ی سوم مسابقات DOTA Summit 11 ایستاد و جایزه‌ی ۵۴ هزار دلاری جایگاه سوم را نصیب تیم کرد. استعدادهای این بازیکن ممکن است با راهنمایی هم‌تیمی‌های باتجربه‌‌اش بیش‌ازپیش شکوفا شود و به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

ویتالی "V1lat" ولاچی بیان می‌کند که تیم Viet Flashbacks برای مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل خود را آماده می‌کند. مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور فصل از تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) آغاز می‌شود و منطقه‌ی CIS یا کشورهای مستقل مشترک‌المنافع دارای دو سهمیه برای حضور در تورنمنت اصلی است. در دهه‌ی گذشته، تیم‌هایی نظیر ویرتوس.پرو و ناوی خود را به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تیم‌های جهان معرفی کردند، اما درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که این منطقه درخشش سابق خود را از دست داده است.

با تمام این تفاسیر، باید منتظر شروع مرحله‌ی مقدماتی مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 باشیم تا عملکرد تیم تازه‌ی Viet Flashbacks را ببینیم. این تیم کار بسیار دشواری را برای رقابت در منطقه‌ی CIS پیش‌رو دارد و باید ببینیم که آیا آن‌ها می‌توانند در حدواندازه‌های تیم‌های بزرگ این منطقه ظاهر شوند یا خیلی زود از صحنه‌ی رقابت‌ها محو می‌شوند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN joinDOTA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده