نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

تیم OG رشته Dota 2 خروج Ceb از ترکیب را اعلام کرد

سازمان OG با انتشار بیانیه‌ی جدیدی از خروج سباستین دبز، بازیکن آفلنر تیم، از ترکیب فعال خبر داد.

یکی دو روز اخیر برای تیم OG بسیار پُرفرازونشیب بوده است. پس از اینکه آناتان "ana" فَم اعلام کرد که قصد شرکت در مسابقات اینترنشنال ۱۰ را ندارد، جسی "JerAx" واینیکا بیانیه‌ای طولانی منتشر کرد و اظهار داشت که بازی Dota 2 دیگر لذتی برایش ندارد و به‌همین‌خاطر خود را از رقابت‌ها بازنشسته کرد. البته ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و امروز خبر بد دیگری از تیم قهرمانِ دو دوره از مسابقات اینترنشنال مخابره شده است. مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، سباستین "Ceb" دبز ترکیب فعال تیم OG را ترک کرد و براین‌اساس این تیم باید به دنبال سه بازیکن جایگزین برای مقطع فعلی باشد. سازمان OG با انتشار توییتی بیان کرد که Ceb مسیرش را تغییر می‌دهد و روی شکوفایی استعدادهای بازیکنانِ تیم تمرکز می‌کند. دبز نیز در این‌باره گفت:

تغییر و تحول مفید است و ممکن است گاهی اوقات ضروری باشد. این یک ماجراجویی بی‌نظیر بود. از زمانی که Topson و ana به ما پیوستند، بازی Dota 2 دیگر مثل قبل نبود. من معتقدم که ما بهترین تیم Dota 2 را تشکیل دادیم و از این بابت کاملاً مطمئن هستم. احساس می‌کنم وقت آن رسیده است که به بازیکنان بااستعداد اطرافم برای دستیابی به رویاهایشان کمک کنم. یوهان و توپیاس به سومین قهرمانی در مسابقات اینترنشنال می‌اندیشند و این در مورد من هم صدق می‌کند. زمانی که آن‌ها دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرند، در کنارشان خواهم بود. مثل همیشه، برای موفقیت گروه هر کاری که لازم باشد، انجام می‌دهم و این گاهی اوقات به معنای فداکردن برخی از اهدافِ شخصی‌تان است. زمان آن فرا رسیده است که یک قدم رو به عقب بردارم و از فهرست بازیکنان فعال تیم OG خارج شوم. من در سازمان OG کاری را برعهده می‌گیرم که بتوانم به تمام تیم‌ها و بازیکنان این مجموعه در بهبود عملکردشان کمک کنم.

Ceb Dota 2

کناره‌گیری Ceb از ترکیب فعال تیم OG برای بسیاری از هواداران ناراحت‌کننده خواهد بود، اما باعث دلگرمی است که او همچنان در سازمان باقی می‌ماند و به پیشرفت تیم کمک می‌کند. فارغ از این، میراث او زنده خواهد ماند و برای سال‌ها الهام‌بخش بازیکنانِ Dota 2 است. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده