نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

رقابت دوباره Topson برای تیم OG رشته Dota 2 تایید شد

توپیاس تاویتساینِن با تایید اینکه در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 زیر سایه‌ی تیم OG به رقابت می‌پردازد، به تمامِ شایعاتِ پیرامون خروجش از تیم پایان داد.

بازیکنانِ تیم OG از زمان کسب عنوانِ قهرمانی مسابقات اینترنشنال ۹ از رقابت‌های Dota 2 دور بوده‌اند و با اینکه آن‌ها پس از یک فصلِ طولانی قطعاً سزاوار زمانی برای استراحت هستند، اما این مورد همواره باعث انتشارِ شایعاتی پیرامون تغییر در ترکیب این تیم از سوی طرفداران شده است. سال گذشته تنها شایعاتی از آناتان “ana” فَم که در مقایسه با سایرِ بازیکنان تیم زمان بیشتری را مشغول استراحت بود، به گوش می‌رسید، اما امسال توپیاس “Topson” تاویتساینِن نیز از حدس‌وگمان‌های طرفداران در امان نمانده است. حالا مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، ستاره‌ی خطِ میانی تیم OG با انتشار پستی در اینستاگرام به تمام شایعاتِ پیرامون پیوستن او به تیمی دیگر پایان داد.

تیم OG پیش‌ازاین با انتشار توییتی تایید کرد که در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ESL One Los Angeles Major یا سومین رویداد میجورِ Dota Pro Circuit این فصل شرکت خواهد کرد. افزون‌بر این، همه‌ی بازیکنانِ تیم OG در تاریخ ۸ بهمن (۲۸ ژانویه) برای پخشِ مستند True Sight مسابقات اینترنشنال ۹ در برلین حضور خواهد داشت. هنوز ana درباره‌ی وضعیت خود اظهار نظری نکرده است و اگر تا زمان برگزاری مرحله‌ی مقدماتی سومین ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۲ بهمن (۹ فوریه) خبری از او نشود، تیم OG درست مثل فصل گذشته می‌تواند از یک بازیکن جایگزین استفاده کند. از آن‌جایی‌که این بازیکنِ کَری در فصل قبل هم تا ماه مارس به ترکیب تیم OG اضافه نشد، بنابراین مشاهده‌ی دوباره‌ی چنین موردی دور از ذهن نیست.

شایعاتی نیز وجود دارد که می‌گوید اگر ana نتواند برای مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ای‌ اس‌ ال وان لس‌آنجلس به ترکیب بازگردد، تیم OG موقتاً او را به فهرستِ بازیکنان غیرفعال اضافه می‌کند و از ییک “MidOne” نای ژنگ، بازیکن سابقِ Team Secret استفاده خواهد کرد. قطعاً می‌توان MidOne را یکی از بازیکنان برجسته‌ی Dota 2 دانست که از سال ۲۰۱۶ در همه‌ی مسابقات اینترنشنال شرکت داشته است و تیم OG می‌تواند از تجربیاتِ این بازیکن نهایتِ استفاده را ببرد. همچنین اگر آنا به تیم بازگردد و شایعه‌ی بازنشستگی یوهان “N0tail” سانستین پس از این فصل رنگِ واقعیت به خودش بگیرد، ممکن است MidOne بخواهد این فصل را در نیمکت تیم OG سپری کند تا در سال ۲۰۲۱ در ترکیب اصلی ظاهر شود. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده