نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازنشستگی JerAx از رقابت‌های Dota 2 اعلام شد

جسی واینیکا، بازیکن ساپورتر تیم OG و قهرمان دو دوره از مسابقات اینترنشنال، بازنشستگی خود از رقابت‌های Dota 2 را اعلام کرد.

قهرمانی تیم OG در مسابقات اینترنشنال ۸ پایانی رویایی را برای آن‌ها رقم زد. زمانی که این تیم با ترکیب قبلی خود باری دیگر جام قهرمانی مسابقات اینترنشنال ۹ را بالای سر برد، به اولین تیم در تاریخِ Dota 2 تبدیل شد که برای دو سال پیاپی به این مقام دست می‌یابد. در آن زمان همه می‌خواستند که جای OG باشند، اما حالا حتی OG هم دیگر نمی‌تواند جای خودش باشد. در تازه‌ترین اخبارِ مسابقات مطلع شدیم که ترکیب افسانه‌ای OG یکی از بازیکنانش را برای همیشه از دست داده است. با اینکه جسی “JerAx” واینیکا همچنان در سازمان OG باقی می‌ماند، اما از رقابت‌های Dota 2 بازنشسته شده است و دیگر جزو ترکیب فعال تیم OG نیست. سازمان OG با انتشار توییت جدیدی در این‌باره اظهار داشت:

از بوستون گرفته تا شانگهای، واینیکا امکان نوشتنِ داستانی بی‌نظیر برای OG را فراهم کرد. همه‌ی چیزهای خوب هم بالاخره به پایان می‌رسند و درهمین‌راستا جسی تصمیم به بازنشستگی از رقابت‌های Dota 2 گرفته است. از تو ممنونیم جسی!

واینیکا بیان کرد که فراز و نشیب‌های رقابت‌های Dota 2 او را «بی‌تفاوت، درمانده و تقریباً بی‌حس» کرده بود. ستاره‌ی تیم OG اعتقاد دارد موردی که او را به ادامه‌ی کار ترغیب می‌کرد پیروزی نبود، بلکه «کار خلاقانه‌ای» بود که در پَس پیروزی وجود داشت. این مورد به او و یارانش اجازه می‌داد تا ایده‌هایشان را به اشتراک بگذارند و دائماً پیشرفت کنند. به‌هرشکل، او قدردان فرصتی است که برای تبدیل‌شدن به یک بازیکن حرفه‌ای در اختیارش قرار گرفته و بی‌نهایت از هواداران پرشور رقابت‌های Dota 2 سپاسگزار است. باعنایت‌به بازنشستگی JerAx و استراحت آناتان “ana” فم تا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰، تیم OG باید فوراً با دو بازیکنِ تازه برای پیوستن به ترکیب به توافق برسد تا بتواند در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ESL One Los Angeles Major شرکت کند. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده