نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تیم OG رشته Dota 2 عدم بازگشت ana تا فصل آینده را تایید شد

تیم OG رشته‌ی Dota 2 با انتشار توییت جدیدی از تمدیدِ زمان استراحت آناتان فَم تا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ خبر داد.

از قرار معلوم تمام شایعاتی که از نیاز تیم OG رشته‌ی Dota 2 به یک بازیکنِ کَری جایگزین به گوش می‌رسید، حقیقت دارند. مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، سازمان OG از دوری آناتان “ana” فَم از رقابت‌های Dota Pro Circuit تا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ خبر داد. زمانی‌که یوهان “N0tail” سانستین در مسابقات DreamLeague Season 13 Major حاضر شد، سازمان OG ویدیوی کوتاهی از جشن پیروزی تیم در مسابقات اینترنشنال ۹ منتشر کرد. در پایان این ویدیو، شاهدِ آنا در کنارِ یک پیام ساده بودیم که اعلام می‌کرد بازیکنِ کَری OG تا فصل آینده به ترکیب تیم اضافه نخواهد شد.

باتوجه‌به اینکه اخیراً تمام بازیکنان OG به جز آنا در شبکه‌های اجتماعی و توییچ فعال بودند، تمدیدِ زمان استراحت این بازیکن چندان تعجب‌آور نیست. تابه‌حال دلیل کناره‌گیری آنا برای یک فصل کامل از رقابت‌ها اعلام نشده است، اما ظاهراً سایر بازیکنان تیم کاملاً برای شرکت در رویدادها و فتح جامِ مسابقات اینترنشنال برای سومین سال پیاپی آماده هستند. بااین‌حال، بازیکنانِ تیم OG در تاریخ ۸ بهمن (۲۸ ژانویه) برای پخشِ مستند True Sight مسابقات اینترنشنال ۹ در برلین حاضر می‌شوند و احتمالاً در آن زمان جزئیات بیشتری از این تصمیم اعلام می‌شود. درحال‌حاضر شایعاتی از پیوستن ییک “MidOne” نای ژنگ، بازیکن سابق Team Secret به تیم OG شنیده می‌شود.

سید سومیل “SumaiL” حسن نیز یکی دیگر از بازیکنان دسته اولی به‌حساب می‌آید که با تیمی به توافق نرسیده است و اخیراً هم در یکی از استریم‌هایش به تغییر منطقه برای شرکت در رقابت‌ها اشاره کرده است. به‌هرشکل، احتمال اینکه در اواخر فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ شاهد بازگشت آنا به ترکیب OG باشیم، وجود دارد، اما درحال‌حاضر هیچ سخنی در این‌باره به میان نیامده است. تیم OG پیش‌ازاین با انتشار توییتی تایید کرد که در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ESL One Los Angeles Major یا سومین رویداد میجورِ Dota Pro Circuit این فصل شرکت می‌کند. مسابقات ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس در بازه‌ی زمانی ۱ تا ۳ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ تا ۲۲ مارس) و مرحله‌ی مقدماتی آن در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن (۹ تا ۱۴ فوریه) برگزار خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده