// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

کارگردان Call of Duty نبود جت پک در نسخه بعدی را تکذیب کرد

برخلاف خبری که دیروز منتشر شده بود، حالا کارگردان نسخه بعدی Call of Duty گفته است که من وجود جت پک در نسخه بعدی را رد نکرده‌ام.

اگر شما نیز از طرفداران مجموعه Call of Duty باشید و خبر روز گذشته را مبنی بر عدم وجود جت پک در نسخه‌ی بعدی این مجموعه دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که کارگردان این بازی در استودیو تری آرک گفته بود که قرار نیست جت پک در بازی Call of Duty: Black Ops 5 وجود داشته باشد.حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که این ادعا تنها یک شوخی بوده و وی هیچ‌وقت قاطعانه عدم وجود جت پک در نسخه بعدی بازی را تایید نکرده است و آن را به‌طور کلی منتفی نمی‌داند!

دیوید واندرهار از استودیو Treyarch در جواب به یکی از کاربران در توییتر گفته بود که نسخه بعدی Call of Duty فاقد جت‌پک خواهد بود. همچنین او در جواب به یکی دیگر از کاربران به نحوه بازخورد و واکنش‌های کاربران به رونمایی از جت‌پک در Call of Duty: Black Ops 3 اشاره کرده بود؛ طوری‌که کاربران در آن زمان واکنش تندی به این مورد نشان داده بودند. همچنین در انتهای جواب خود به شوخی گفته بود که این واکنش‌ها من را دچار آن اختلالات روانی کرده است، زیرا هم‌اکنون بعضی از کاربران خواهان بازگشت جت پک به سری Call of Duty هستند.

Call of Duty

در حقیقت ما هنوز هم مطمئن نیستیم که آیا نسخه‌ی بعدی Call of Duty: Black Ops 5 خواهد بود یا یک بازی دیگر؛ به‌همین ترتیب هنوز مشخص نیست که جت‌پک در این نسخه وجود خواهد داشت یا خیر. به هر حال باید دانست که همیشه نمی‌توان هر توییتی را جدی گرفت و طبق آن در مورد بازی قضاوت کرد. در راستای سایر اخبار مرتبط با این مجموعه، پیش‌تر در زومجی خواندید که بخش چند نفره Modern Warfare به پرمخاطب‌‌ترین حالت تاریخ Call of Duty تبدیل شد. همچنین از فاش شدن نقشه‌ی بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare از طریق یک باگ فنی و در خبری دیگر نیز از فروش یک میلیارد دلاری بازی مطلع شدید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده