نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بخش چند نفره Modern Warfare به پرمخاطب‌‌ترین حالت تاریخ Call of Duty تبدیل شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare، درحالی‌که تنها چند ماه پیش عرضه شده است، به پرمخاطب‌ترین بخش این مجموعه در نسل جاری کنسول‌ها تبدیل شد.

اکتیویژن در کنفرانس خبری اخیر خود آمار جدیدی از عملکرد بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده که براساس آن، بخش آنلاین یا چندنفره‌ بازی Modern Warfare در نسل کنونی کنسول‌های بازی بیشترین بازیکن را در مقایسه با تمامی بازی‌های این سری به خود اختصاص داده است.

بازیکنانِ بخش مولتی پلیرِ این بازی از زمان انتشار Modern Warfare در ماه اکتبر، بیش از ۵۰۰ میلیون ساعت را صرف بازی در این بخش کرده‌اند. این میزان، در طول حدود ۳۰۰ میلیون راند از مسابقات این بخش انجام شده‌ است. ضمن اینکه این بازی تاکنون یک میلیارد دلار سود خالص را عاید سازندگان خود کرده است. Call of Duty: Modern Warfare اولین بازی از مجموعه‌ی Call of Duty است که از ویژگی‌های کراس پلی و cross-progression برخوردار بوده و از سیستم سیزن پس استفاده می‌کند.

بایرون بیدی، معاون اجرایی و مدیر کل تیم توسعه‌دهندگان Call of Duty در این‌باره می‌گوید:

عملکرد بازی Modern Warfare از روز اولِ حضور خود فوق‌العاده بوده است. بازیکنان از این بازی رضایت کامل دارند و بیشترین ارتباط را با تجربه‌ی چند نفره‌ی این بازی برقرار کرده‌اند. Modern Warfare رکوردهای جدیدی در بحث ساعات اجرای بازی، میانگین زمان انجام بازی برحسب تعداد بازیکن و تعداد بازیکن در روز را از خود به جا گذاشته است. واقعاً فوق‌العاده است که طرفداران، پاسخی به این خوبی را نسبت به تلاش تیم توسعه‌دهندگان Infinity Ward از خود نشان داده‌اند.

بازیکنان، در  Call of Duty: Modern Warfare ساعات بسیار خوبی سپری می‌کنند و ما هم در ادامه و با تولید محتوای جدید برای این بازی به وظیفه‌ی خود عمل خواهیم کرد.

حدوداً یک ماه قبل بود که Call of Duty: Modern Warfare به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. به‌علاوه اینکه این بازی بیشترین تعداد دانلود از فروشگاه پلی‌استیشن را در ماه نوامبر به خود اختصاص داده است.

پاتریک کلی، رئیس استودیو و کارگردان هنری اینفینیتی وارد در رابطه با این بازی می‌گوید:

ما قصد داریم تا بازیکنان خود از تمامی پلتفرم‌ها را در کنار هم داشته باشیم؛ این هدف با محتوای جدیدی که به‌صورت رایگان برای همه منتشر خواهد شد ادامه پیدا می‌کند. از همین امروز، Vacant و Shipment کاملاً آماده‌ی استفاده بوده و بازیکنان می‌توانند از دو نقشه‌ی جدید بخش Gunfight لذت ببرند. ضمن اینکه مأموریت جدید Special Ops و مودهای جدید بازی که با Cranked آغاز می‌شوند، از هم‌اکنون قابل دسترسی هستند.

Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده