نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Call of Duty: Modern Warfare به فروش یک میلیارد دلاری رسید

طبق اعلام اکتیویژن، فروش بازی Call of Duty: Modern Warfare در ادامه‌ی روند موفقیت آمیز خود از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است.

مجموعه بازی‌های بزرگ، همیشه دوران اوج و افولِ مشخصی دارند؛ اما حالا ده سالی است که سری Call of Duty همیشه در صدر جدول‌‌های فروش قرار گرفته است. درواقع این نوع مدیریت، به یک پدیده‌ی خاص تبدیل شده است؛ مدیریتی که روند انتشار یک مجموعه‌ی سالانه را با یک اصول مشخص حفظ کرده و همچنان عملکرد مالی خود را در بهترین شرایط نگه دارد. اگر تاکنون تصور می‌کردید که قطار حرکت Call of Duty نیز به انتهای مسیر خود نزدیک شده است، باید در اینباره تجدید نظر کنید.

براساس اطلاعات منتشر شده در کنفرانس خبری اخیر اکتیویژن، Call of Duty: Modern Warfare، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی شوتر این شرکت، در همین مدت زمان کوتاهی که از تاریخ عرضه‌ی آن می‌گذرد، فروش جهانیِ یک میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته است. علاوه‌بر این مورد، اخیراً نیز اعلام شده بود که از زمان انتشار این بازی، بیش از ۵۰۰ میلیون ساعات زمانِ بازی، صرفِ بخش چند نفره‌ی این بازی شده، که حالت مولتی پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare را به پر مخاطب ترین حالت تاریخ سری Call of Duty تبدیل می‌کند. حدوداً یک ماه قبل بود که Call of Duty: Modern Warfare به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. به‌علاوه اینکه این بازی بیشترین تعداد دانلود از فروشگاه پلی‌استیشن را در ماه نوامبر به خود اختصاص داده است. با قرار دادنِ این آمار درکنار موفقیت‌های چشم گیر نسخه‌ی موبایلی این بازی، به نظر می‌رسد که این مجموعه فعلاً قصد کنار رفتن را نخواهد داشت.

Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون برای پلی استیشن4، ایکس‌ باکس وان و پی سی قابل دریافت است. ضمن این جدیدترین آپدیت این بازی، امکان درسترسی به نقشه‌ها و مودهای جدید را فراهم کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده