نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

تیم اسپیرت رشته Dota 2 جدایی Ghostik از ترکیب را اعلام کرد

تیم اسپیرت رشته‌ی Dota 2 پیش از مسابقاتِ WePlay! Bukovel Minor نام آندری کادیک را از ترکیبِ اصلی خط زد و الکسی واسیلیف را جایگزین این بازیکن کرد.

منطقه‌ی CIS از مناطقی به‌حساب می‌آید که تماشای رقابت‌های Dota 2 آن بسیار هیجان‌انگیز است. پس از تغییراتِ بسیاری که در ترکیبِ تیم Virtus.pro به‌وجود آمد، تیم برجسته‌ی دیگری در این منطقه باقی نمانده است. اکنون تمامِ تیم‌های برترِ منطقه‌ی CIS از شانس یکسانی برای پیروزی در رقابت‌ها برخوردار هستند و در نتیجه، تیم‌هایی نظیرِ Gambit Esports و Team Spirit تمامِ تلاش‌شان را می‌کنند تا خود را به‌عنوانِ رهبرانِ تازه‌ی این منطقه معرفی کنند.

با اینکه Team Spirit موفق به راه‌یابی به رویدادِ میجورِ پیش‌رو نشد، اما جوازِ حضور در مسابقاتِ WePlay! Bukovel را که به‌عنوانِ دومین ماینورِ فصلِ ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شناخته می‌شود، به‌دست آورد. بااین‌حال، درحالی‌که تنها دو هفته تا شروعِ این رویدادِ دارای امتیازِ Dota Pro Circuit باقی مانده، تیم اسپیرت اطلاعیه‌ی جدیدی را منتشر کرده است. مطابق تازه‌ترین اخبارِ مسابقات و باتوجه‌به این اطلاعیه، آندری “Ghostik” کادیک، بازیکنِ آفلنر Team Spirit، جای خود در ترکیبِ اصلی را به الکسی “nongrata” واسیلیف می‌دهد و از تیم جدا می‌شود. 

Dota 2 nongrata

براساس اظهارات مدیرِ تیم اسپیرت، اختلافِ نظرهایی درباره‌ی روند تمرین، درکِ بازی و مسیرهای پیشرفت وجود داشته است. به بیانِ دیگر، تیم اسپیرت و Ghostik نظراتِ متفاوتی درباره‌ی آنچه باید انجام می‌شد، داشتند. پس از این تغییرات، اکنون تیم اسپیرت سومین تیمی است که مقداری از امتیازِ Dota Pro Circuit دریافتی از مسابقاتِ WePlay! Bukovel Minor را از دست می‌دهد. پیش‌ازاین شرکت ولو قوانین مربوط‌ به رقابت‌های فصلِ ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را تغییر داد و برای تیم‌هایی که پس از مرحله‌ی مقدماتی تغییری در ترکیب ایجاد می‌کنند، جریمه‌ای در نظر گرفت.

درحال‌حاضر ایگور “iLTW” فایلاتوف، ایگور “Ergon” کوزلوف، الکسی “nongrata” واسیلیف، الکساندر “Immersion” هِملسکوی و میهیل “Misha” آگاتوف، ترکیبِ تیم اسپیرت را تشکیل می‌دهند. مسابقاتِ WePlay! Bukovel Minor نیز در بازه‌ی زمانی ۱۹ تا ۲۲ دی (۹ تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰) برگزار می‌شود و ۸ تیم برترِ سراسر جهان را برای کسبِ ۳۰۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی، ۶۶۰ امتیازِ Dota Pro Circuit و البته بلیت مسابقاتِ Leipzig Major مقابلِ هم قرار می‌دهد. با اینکه این رویداد در زمره‌ی رویدادهای میجور قرار نمی‌گیرد، اما همچنان برای برخی از تیم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است که یکی از دلایل آن به راه‌یابیِ قهرمانِ این تورنمنت به میجور آتی مربوط می‌شود.

تیم اسپیرت در مردادِ امسال راهش را بازیکنان پیشین خود جدا کرد و پس از امضای قرارداد با بازیکنانِ تیمِ پازتیو گایز، باری دیگر به عرصه‌ی رقابت‌ها بازگشت. تیم اسپیرت با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی CIS، جواز حضور در مسابقات MDL Chengdu Major را به دست آورد، اما عملکرد مطلوبی در این رویداد نداشت و در اولین دیدار خود در براکت پایینیِ مرحله‌ی اصلی شکست خورد و در رده‌ی سیزدهم-شانزدهم ایستاد. مسابقاتِ بوکاول ماینور نخستین رویدادی است که تیم اسپیرت در سال ۲۰۲۰ در آن شرکت می‌کند و باید منتظر باشیم و ببینیم که تغییرات اخیر چه نتیجه‌ای برای آن‌ها به دنبال دارد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقاتِ دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصیِ» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده