نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

تیم Geek Fam رشته Dota 2 تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد

تیم گیک فَم رشته‌ی Dota 2 پس از خروج اریک دانگ از ترکیب تصمیم گرفت تا جای خالی او را با کارل جیمی پر کند.

منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا بهتر از همیشه در عرصه‌ی رقابت‌های Dota 2 به‌نظر می‌رسد. پس از مسابقات The International 9 شاهد ظهور تیم جدیدی در کنار تیم‌های TNC Predator و Fnatic بودیم. این تیم همان Geek Fam بود که ترکیب خود را با افزودن سه بازیکن سابقِ TNC Predator از پایه بازسازی کرد. با اینکه بسیاری انتظار داشتند که Geek Fam به یکی از تیم‌های پیشرو این منطقه تبدیل شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. این تیم موفق به راه‌یابی به اولین رویداد‌های میجور فصل نشد و با اینکه جواز حضور در دو ماینور نخست را به دست آورد، اما عملکرد مطلوبی در مسابقات DOTA Summit 11 نداشت و باید ببینیم در ماینور پیش‌رو چگونه عمل می‌کند. 

ظاهراً تیم Geek Fam به درک درستی از شرایط رسیده است و می‌خواهد تغییراتی در ترکیب ایجاد کند. مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، اریک "Ryoya" دانگ چند هفته پیش از شروع مسابقات WePlay! Bukovel Minor اعلام کرد که دیگر برای این تیم منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا بازی نخواهد کرد و براین‌اساس تیم گیک فَم با کارل "Karl" جیمی برای پیوستن به ترکیب به توافق رسید. بااین‌حال، باید منتظر باشیم و ببنیم که آیا این بازیکنِ بااستعدادِ فیلیپینی می‌تواند فشار رقابت‌های Dota Pro Circuit را تحمل کند یا باری دیگر شاهد تغییرِ ترکیب تیم خواهیم بود. درحال‌حاضر مارک پولو لوئیس “Raven” فاوستو، کارل "Karl" جیمی، کارلو “Kuku” پالاد، کنی “Xepther” دئو و کیم “DuBu” دو-یانگ ترکیب تیم Geek Fam را تشکیل می‌دهند.

متاسفانه این تغییرات عواقبی را برای تیم Geek Fam به‌دنبال دارد. همان‌طور که احتمالاً به یاد دارید، کمپانی ولو (Valve) پیش‌ازاین مجموعه‌ی جدیدی از قوانین را برای رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ وضع کرد. قسمتی از این قوانین به‌طور خاص تغییراتِ ترکیب تیم‌ها را هدف قرار می‌داد. به‌همین‌خاطر تیم Geek Fam میزان ۲۰ درصد از امتیاز Dota Pro Circuit دریافتی از مسابقات WePlay! Bukovel Minor را از دست خواهد داد. با اینکه جریمه‌ی سنگینی برای تغییر ترکیب تیم‌ها در نظر گرفته نشده است، اما این میزان هنوز هم برای تیم‌هایی مثل Geek Fam زیاد است. نباید فراموش کرد که آن‌ها به هر آنچه باعث راه‌یابی‌شان به مسابقات The International 10 می‌شود، نیاز دارند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده