نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

مسابقات Dota Summit 11 Minor با قهرمانی Invictus Gaming به اتمام رسید

تیم Invictus Gaming با کسب عنوان قهرمانی نخستین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 مستقیماً به مسابقات MDL Chengdu Major راه یافت.

تیم Invictus Gaming جام مسابقات Dota Summit 11 Minor را با شکست ۰-۳ تیم Chaos Esports Club در فینال به خانه برد و نام خود را باری دیگر بر سر زبان‌ها انداخت. پیروزی تیم Invictus Gaming در نخستین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 تنها نیازمند سه پیروزی پیاپی بود و شرایط زمانی برای Chaos ES بدتر می‌شود که عارف “MSS” انوار پیش‌بینی کرده بود که دیدار فینال با نتیجه‌ی ۰-۳ به نفع آن‌ها خاتمه می‌یابد.

در نخستین بازی دیدار فینال، درفت Chaos Esports Club دربرابر قدرت ژو “Emo” یی با هیروی Ember Spirit سر تعظیم فرود آورد و حتی با اینکه شاهد هیروهای قدرتمند Kunkka و Templar Assassin در خط مقدم آن‌ها بودیم، ولی این تیم خیلی زود از رقیبش عقب افتاد و نتوانست به جریان بازی بازگردد. یاور “YawaR” حسن و کوئین “CCnC” کالاهان در این بازی عالی ظاهر شدند، اما هیروهای آن‌ها به زمان بیشتری برای تغییر نتیجه‌ی بازی نیاز داشت که تیم IG این فرصت را به آن‌ها نداد. درواقع ژو “Emo” یی با هیروی Ember Spirit و هو “Kaka” لیانگزی با هیروی Mirana تیم Chaos Esports Club را در هم کوبیدند و آن‌ها را مجبور به تسلیم در دقیقه‌ی ۲۴ بازی کردند.

در بازی دوم این دیدار نیز شاهد نتیجه‌ی یکسانی بودیم. در این بازی Emo با هیروی Tiny حکم‌فرمایی می‌کرد و Kaka باری دیگر کنترل هیروی میرانا را بر عهده داشت. با اینکه هیروهای Gyrocopter و Rubick برای CCnC و MSS انتخاب شده بود، اما تیم Chaos Esports Club از مقابله با بازی تهاجمی Invictus Gaming ناتوان ماند و زیر فشارهای بی‌امان Emo شکست را پذیرفت. تیم IG جلوی کار جوناس “SabeRLight-” ولک را گرفت و حتی با اینکه فرصت بهتری برای شروع کار در اختیار YawaR قرار گرفت، اجازه نداد که این بازیکن کاری از پیش ببرد. تیم Invictus Gaming به‌سبب بازی‌های بی‌نظیر Emo و Kaka تنها یک برد تا راه‌یابی به رویداد میجور آتی فاصله داشت و این وظیفه را به جین “flyfly” ژیی در بازی نهایی محول کرد.

Dota Summit 11 Minor

در بازی سوم، CCnC تلاش زیادی برای هدایت Chaos Esports Club به سوی پیروزی کرد، اما flyfly با هیروی Gyrocopter به ستاره‌ی تمامِ تورنمنت بدل شد. این انتخاب باعث شد تا تیم Invictus Gaming از مهم‌ترین بازی این رویداد سربلند بیرون آید و نام خود را به‌عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها به ثبت برساند. در این بازی جوناس “SabeRLight-” ولک نتوانست جان سالم به در ببرد. دراین‌میان نمی‌توان از عملکرد خیره‌کننده‌ی Kaka که کمک زیادی برای پیروزی به تیمش کرد، غافل شد.  ژو “Emo” یی حتی با هیروی Templar Assassin وارد چشمه شد تا حریف را مجبور به تسلیم کند. در پایان نیز تیم IG با پیروزی در این بازی و کسب سه برد پیاپی قهرمان مسابقات Dota Summit 11 Minor شد.

تیم Invictus Gaming نخستین رویداد ماینور این فصل را با بلیط مسابقات MDL Chengdu Major ترک کرد. در رویداد میجور آتی، آن‌ها شانس دریافت امتیاز Dota Pro Circuit بیشتر و افزایش جایزه‌ی ۷۲ هزار دلاری خود را خواهند داشت. در طرف مقابل، این یک شروع قوی برای تیم Quincy Crew بود که زمان زیادی از پیوستن آن‌ها به سازمان Chaos Esports Club نمی‌گذرد. ایوری “SVG” سیلورمن و تیمش در ادامه‌ی فصل در منطقه‌ی امریکای شمالی به رقابت خواهند پرداخت و یکی از قدرتمندترین ترکیب‌ها برای راه‌یابی به جمع برترین تیم‌های منطقه را در اختیار دارند. شما می‌توانید تیم‌های برتر و جوایز اهداشده در مسابقات Dota Summit 11 Minor را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

تیم‌های برتر و جوایز اهداشده در دوتا سامیت ۱۱

مقامتیممبلغ جایزهامتیاز
اولInvictus Gaming۷۲.۰۰۰ دلار۱۴۰
دومChaos Esports Club۶۰.۰۰۰ دلار۱۲۰
سومHellRaisers۵۴.۰۰۰ دلار۱۱۰
چهارمjfshfh178۴۲.۰۰۰ دلار۹۰
پنجم-ششمNinjas in Pyjamas۲۴.۰۰۰ دلار۶۰
Geek Fam
هفتم-هشتمpaiN Gaming۱۲.۰۰۰ دلار۴۰
Ad Finem


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده