نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ انتشار بازی Persona 5 Royal در غرب مشخص شد

استودیوی آتلوس نهایتاْ اعلام کرد که بازی Persona 5 Royal در چه تاریخی در غرب عرضه خواهد شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیوی آتلوس (Atlus) از تاریخ انتشار بازی Persona 5 Royal در غرب پرده برداشت. بر اساس اعلام این استودیو، کاربران غربی در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) قادر به تجربه‌ی این بازی خواهند بود. ماه مارس را می‌توان ماه شلوغی برای بازیکنان دانست؛ زیرا بازی‌هایی نظیر Final Fantasy VII Remake ،DOOM Eternal و Animal Crossing: New Horizons نیز در این ماه روانه‌ی بازار می‌شوند. به‌این‌ترتیب فصل بهار شلوغی پیش روی بازیکنان قرار دارد و بهتر است از همین حالا برای آن برنامه‌ریزی کنند.

بازی Persona 5 Royal دارای نسخه‌های مختلفی است که بازیکنان می‌توانند به خریداری آن‌ها اقدام کنند. نسخه‌ی Steelbook Launch بازی همان‌طور که از نام آن بر می‌آید، با یک استیل بوک زیبا همراه است. در آن سو، نسخه‌ی Phantom Thieves شما را وادار به پرداخت پول بیشتری می‌کند، اما بااین‌حال شامل آرت بوک، سی‌دی حاوی موسیقی متن، تم پویای پلی استیشن 4، جعبه‌ی نسخه‌ی کالکتور و نقاب Phantom Thieves که جوکر، پروتاگونیست Persona 5 در بازی از آن استفاده می‌کند، است. این نسخه همچنین شامل استیل بوکی مشابه نسخه‌ی Steelbook Launch بازی می‌شود.

ظاهراً آتلوس اطلاعات بیشتری را در روزهای آتی از نسخه‌ی غربی بازی Persona 5 Royal به اشتراک خواهد گذاشت که به محض انتشار شما می‌توانید آن‌ها را در زومجی مطالعه کنید. همچنین اخیراْ استودیوی آتلوس اعلام کرد که بازی Persona 5 بیش از ۳.۲ میلیون نسخه فروش داشته است و به این مناسبت طرح هنری جدیدی را برای تشکر از هواداران در دسترس قرار داد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به این بازی را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده