نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷

ترکیب تیم Na'Vi رشته Dota 2 با پیوستن illias کامل شد

تیم ناوی جای خالی اکبر بوتائف را با الیاس گانف پر کرد تا مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را از دست ندهد.

سازمان Natus Vincere را می‌توان یکی از شناخته‌شده‌ترین سازمان‌های Dota 2 در منطقه‌ی CIS به‌شمار آورد. این سازمان پس از سال‌ها رقابت با تیم‌های دسته یک و دو، در فصل جاری با آوردن پاول “9pasha” خواستونف از تیم ویرتوس.پرو تغییر بزرگی در ترکیب تیم Dota 2 خود ایجاد کرد و توانست عنوان قهرمانی مسابقات WePlay! Reshuffle Madness را به دست آورد. بااین‌حال، در ادامه تیم Na'Vi در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit این فصل شرکت کرد، اما موفق به راه‌یابی به مسابقات DOTA Summit 11 و MDL Chengdu نشد. چند هفته پس از آن نیز مدیرعامل ناوی از جدایی اکبر “SoNNeikO” بوتائف از ترکیب تیم خبر داد.

حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که یک هفته پیش از برگزاری مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل، تیم Natus Vincere الیاس “illias” گانف را به‌عنوان بازیکن تازه پست پنج تیم معرفی کرده است. این بازیکن ۱۷ ساله‌ی بااستعداد به تیم ناوی کمک می‌کند تا به مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Leipzig Major راه پیدا کند. تابه‌حال illias در هیچ‌ تیم‌ یا تورنمنت‌ برجسته‌ای حضور نداشته است، اما سابقه‌ی شرکت در برخی از لیگ‌ها و مرحله‌ی مقدماتی مسابقات کوچک را دارد. این بازیکن پیش‌ازاین در تیم‌ Aachen City Esports بازی کرده است و علی‌رغم سن کم، می‌تواند به یکی از مهره‌های کلیدی تیم تبدیل شود.

از نظر تئوری، الیاس گانف مهارت مورد نیاز برای حضور در تیم ناوی را دارد و قرارگیری این بازیکن در رده‌ی پنجم جدول «بهترین بازیکنان ساپورتر اروپایی» مصداق بارز این ادعا است. ظاهراً او عملکرد بسیار خوبی با هیروهای یخی Dota 2 نظیر Crystal Maiden و Ancient Apparition و همچنین Oracle دارد. به‌هرشکل باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این بازیکن می‌تواند خود را با سایر بازیکنان ناوی وفق دهد یا باری دیگر شاهد تغییر ترکیب تیم خواهیم بود. تیم Natus Vincere درحال‌حاضر شامل باکیت “W_Zayac” امیلژانف، الیاس “illias” گانف، پاول “9pasha” خواستونف، ولادیسلاو “Crystallize” کریستانِک و ایدن “MagicaL” واردینیان است. شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN joinDOTA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده