نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

تیم Royal Never Give Up رشته Dota 2 تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد

تیم رویال نوِر گیو آپ ترکیب خود را پیش از آغاز مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 تغییر داد.

تیم Royal Never Give Up یکی از فوق‌العاده‌ترین تیم‌های فصل گذشته‌ی منطقه‌ی چین بود که تقریباً در تمام تورنمنت‌هایی که در آن شرکت داشت، بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. متاسفانه فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برای آن‌ها به خوبی آغاز نشد و تیم رویال نوِر گیو آپ پس از تغییراتی که در ترکیب ایجاد کرد، نتوانست به تورنمنت‌های DOTA Summit 11 ،MDL Chengdu Major و ESL One Hamburg راه یابد. بااین‌حال، تنها یک هفته تا شروع مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit این فصل بازی Dota 2 باقی مانده و به‌همین‌خاطر تیم Royal Never Give Up تصمیم به تغییر ترکیب گرفته است.

مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، این تغییرات تنها به بازیکنان ساپورتر تیم رویال نوِر گیو آپ محدود می‌شود و این بدان معنا است که سه بازیکن اصلی آن‌ها بدون تغییر باقی خواهند ماند. شی “Super” جونو و ژو “September” ژیچوان جای لو “Fenrir” چائو و گائو “dogf1ght” تیان‌پِنگ را در ترکیب می‌گیرند. البته این اطلاعات تابه‌حال به‌شکل رسمی از سوی تیم Royal Never Give Up تایید نشده و تنها در صفحه‌ی ثبت تیم‌ها قابل مشاهده است. درحال‌حاضر دو “Monet” پِنگ، گائو “Setsu” ژن‌شانگ، سو “Flywin” لی، ژو “September” ژیچوان و شی “Super” جونو ترکیب تیم Royal Never Give Up را تشکیل می‌دهند.

به احتمال زیاد در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور فصل شاهد بازی‌ رویال نوِر گیو آپ با ترکیب تازه خواهیم بود. درحال‌حاضر رقابت‌ تیم‌ها در منطقه‌ی چین بسیار حساس و نفس‌گیر است؛ بنابراین قدم‌گذاشتن در مسیر موفقیت برای Monet و تیمش به‌هیچ‌وجه آسان نخواهد بود. بااین‌حال، اگر آن‌ها بتوانند عملکردی مشابه فصل گذشته داشته باشند، این کار برای آن‌ها به‌سادگی قدم‌زدن در پارک است. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 را مشخص می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع joinDOTA ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده