// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳

گیمرها برای آزادی هنگ کنگ در بلیزکان 2019 تجمع و اعتراض می‌کنند

در آستانه آغاز نمایشگاه بلیزکان 2019، گروهی از گیمرها سازمانی غیر انتفاعی را تشکیل داده‌اند تا در جریان نمایشگاه اعتراض خود از تعلیق حمایت کنندگان آزادی هنگ کنگ را به گوش بلیزارد برسانند.

نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹ در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. اگر شایعات حول این نمایشگاه درست باشند، باید منتظر معرفی دو بازی Overwatch 2 و همچنین Diablo 4 باشیم. این در حالی است که شایعات می‌گویند که نسخه ریمستر Diablo 2 هم معرفی می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اعتراضات به اتفاقات و حواشی اخیر حول بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) به جایگاه جدیدی رسیده است. گروهی از گیمرها سازمانی کوچک را راه‌اندازی کرده‌اند که Gamers for Freedom نام دارد. این سازمان حالت غیر انتفاعی دارد و وابسطه به سازمان خاصی نیست. هدف آن‌ها تلاش برای آزادی در آینده است. در ادامه مشخص شده است که گروه اعتراضی آن‌ها در جریان بلیزکان مشغول به فعالیت‌های مختلفی نظیر سخنرانی، راه‌اندازی رویداد‌های جالب و بامزه و اعتراضات قانونی می‌شود تا صدای خود را به گوش بازدید‌کنندگان برسانند.  

همچنین گروهی دیگر به‌نام Freedom Hong Kong هم راه‌اندازی شده است که با پوشیدن لباس‌های اورواچ و کاراکتر Mei، سعی دارند اعتراض خود را با جمله «Mei با هنگ کنگ است» به‌گوش بلیزارد برای اقدامات اخیر برسانند. در ادامه مشخص شده است که تعدادی از معترضین در تلاش هستند تا اعتراضات خود را با کاسپلی کردن کاراکترهای Overwatch نظیر Zephronica به‌گوش بلیزارد برسانند. دراین‌میان اعضای تعلیق شده تیم American University هم حضور دارند. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر آغاز نمایشگاه بلیزکان و اقدامات بلیزارد برای این جنبش‌های معترضانه باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده