// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Diablo 4 احتمالا در رویداد بلیزکان 2019 معرفی شود

آرت بوک Art of Diablo در تاریخ ۱۲ آبان ماه منتشر می‌شود و در جریان بیوگرافی کاراکتر لیلیث، شاهد اعلام حضور وی در Diablo 4 هستیم.

مدتی است که شایعات حول Diablo 4 قوت گرفته است و به احتمال زیاد، شاهد رونمایی از این بازی در نمایشگاه بلیزکان 2019 و مراسم افتتاحیه خواهیم بود. از طرفی در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) شاهد عرضه آرت بوک The Art of Diablo هستیم. چندی پیش بود که در جریان یکی از تبلیغ‌های این آرت بوک در مجله‌ای آلمانی، اعلام شده بود که در Art of Diablo تصاویری هنری از Diablo، Diablo II، Diablo III و Diablo 4 به اشتراک گذاشته می‌شود.

حال یکی از کاربران توییتر تصویر جدیدی را از بیوگرافی کاراکتر لیلیث منتشر کرده که در آن به‌حضور لیلیث در نسخه چهارم اشاره شده است. از طرفی The Art of Diablo یک روز پس از نمایشگاه بلیزکان 2019 منتشر می‌شود و بیش‌ازپیش شایعات معرفی دیابلو 4 را داغ‌تر کرده است. لیلیث برای اولین بار در دیابلو 2 حضور پیدا کرد و به‌نظر می‌رسد در نسخه چهارم او را با ظاهری متفاوت مشاهده خواهیم کرد. بااین‌تفاسیر باید تا مراسم افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹ منتظر بمانیم و ببینیم بلیزارد اینترتینمنت‌ (Blizzard Entertainment) چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از صفحه آرت بوک The Art of Diablo را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Diablo 4


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده