// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸

تصاویر جدیدی از Overwatch 2 و بسته الحاقی جدید World of Warcraft فاش شد

تنها چند روز به آغاز نمایشگاه بلیزکان 2019 باقی‌مانده است و به‌تازگی تصویر جدیدی از بسته الحاقی World of Warcraft و بازی Overwatch 2 فاش شده است.

نمایشگاه بلیزکان 2019 از روز جمعه (بامداد شنبه به‌وقت ایران) با یک افتتاحیه کار خود را آغاز می‌کند و شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) قرار است بازی‌ها و محتویات جدیدی را معرفی کند. یکی از شایعات قوی حول نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹، مربوط‌ به معرفی Diablo 4 و همچنین بازی Ovewatch 2 می‌شود. تابه‌امروز اخبار مختلفی از حضور این دو بازی در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹ منتشر شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد بلیزارد بسته الحاقی جدیدی را هم برای بازی World of Warcraft درنظر گرفته است. یکی از کاربران توییتر متوجه تصویری شده که نشان می‌دهد Shadowlands نام بسته الحاقی جدید World of Warcraft است که به احتمال زیاد در رویداد آخر هفته معرفی می‌شود. البته بلیزارد هنوز بیانیه‌ای در مورد این شایعات منتشر نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد که بلیزکان جذابی پیش روی مخاطبان بازی‌‌های ویدیویی است.

World of Warcraft: Shadowlands

همچنین تصویر دیگری هم از بسته الحاقی Shadowlands منتشر شده که مربوط‌به تبلیغ یک فروشگاه است و لیچ کینگ را نشان می‌دهد. در ادامه مشخص شده است که در وبسایت Blizzard Gear هم تصویر جدیدی از قهرمان‌های Overwatch منتشر شده که نسخه دوم مربوط می‌شود. در این تصویر شاهد کاراکترهای رین‌هارت، مِی، گنجی، تریسر، مرسی، بریگیت، وینستون و اکو هستیم. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

World of Warcraft: Shadowlands

Overwatch 2


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده