نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بخش چندنفره‌ بازی Mario Kart Tour احتمالا در دستور کار قرار دارد

به احتمال قوی بخش چندنفره به بازی Mario Kart Tour اضافه خواهد شد اما فعلا نینتندو نمی‌تواند درباره‌ی آن صحبتی کند.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو برنامه دارد تا بخش چندنفره ر ا به بازی محبوب Mario Kart Tour اضافه کند. این خبر را تاکاشی ماچیزوکی، از تحلیلگران Wall Street Journal، در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. همچنین او بیان کرده است که در حال حاضر نینتندو نمی‌تواند در این مورد فعلا صحبتی کند. متن توییت منتشر شده به شرح زیر است: 

نینتندو: ما برای اضافه کردن بخش چندنفره‌ی آنلاین به بازی Mario Kart Tour برنامه داریم اما در حال حاضر نمی‌توانیم جزییات بیشتری را در این مورد ارائه دهیم. 

بازی Mario Kart Tour یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایلی شرکت نینتندو از زمانی به حساب می‌آید که این شرکت تصمیم گرفت تا سری‌ بازی‌های محبوب خود را به گوشی‌های هوشمند بیاورد. تنها در هفته‌ی اول انتشار، این بازی ۹۰ میلیون بار توسط علاقه‌مندان دانلود شده است. بنابر گزارش Sensor Tower، این موفقیت ادامه‌دار بود و در ماه نخست رقم دانلود به ۱۲۳.۹ میلیون بار رسید. در مقام مقایسه بد نیست اشاره کنیم که رتبه‌ی دوم بیشترین بازی دانلود شده از شرکت نینتندو، بازی Super Mario Run است که ۲۱.۸ میلیون بار در ماه نخست دانلود شده است؛ بنابراین بازی موبایلی ماریو کارت با اختلافی فاحش در صدر موفق‌ترین بازی نینتندو در پلتفرم گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد. قطعا اضافه شدن بخش چندنفره‌ی آنلاین به این بازی محبوب، می‌تواند بازیکنان بیشتری را جذب این بازی کند و حتی رقم دانلود‌های این بازی را فراتر از عدد ذکر شده ببرد. 

در مقایسه با بازی‌های موبایل سایر شرکت‌ها نیز همچنان Mario Kart Tour عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. با این حال بازی پوکمون گو در ماه اول عرضه‌ی خود (‌که تنها در آمریکا، استرالیا و نیوزلند در دسترس بود) ۱۶۳ میلیون بار دانلود شد. ماریو کارت جدید با اینکه در سراسر دنیا عرضه و به موفق‌ترین بازی موبایل نینتندو تبدیل شد اما نتوانست تا از بازی واقعیت افزوده ی فوق‌العاده محبوب شرکت Niantic پیشی بگیرد. 

در دیگر خبری که از بازی‌های نینتندو منتشر شده اعلام شده است که بازی Fire Emblem: Three Houses توانسته تا به فروش ۲.۲۹ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند و احتمالا از بازی Fire Emblem Fates که با ۲.۹۴ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین بازی سری است پیشی بگیرد. 

برای آشنایی بیشتر با بازی Mario Kart Tour می‌توانید مقاله‌ی بررسی زومجی از آن را از طریق این لینک مطالعه کنید و نظرات خود را راجع به آمار فروش این بازی با ما در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده