// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

Mario Kart Tour پرمخاطب ترین بازی نینتندو روی موبایل است

بازی موبایل Mario Kart Tour در هفته اول عرضه خود ۹۰ میلیون بار دانلود شده و به پرمخاطب‌ترین بازی موبایل نینتندو در زمان عرضه تبدیل شده است.

شرکت نینتندو چندسالی است که نگاهی ویژه به پلتفرم موبایل دارد و در تلاش است که بتواند روی این پلتفرم هم بازی‌های سرگرم کننده‌ای را عرضه کند تا کاربران بتوانند روی این پلتفرم هم سرگرم شوند. تقریبا یک هفته است که بازی اندروید و آیفون Mario Kart Tour عرضه شده است و به‌تازگی سنسور تاور تصویر جدیدی را منتشر کرده که عملکرد بازی‌های نینتندو در زمان عرضه روی پلتفرم موبایل را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل و تصویر منتشر شده توسط سنسور تاور، مشخص شده است که بازی آیفون و اندروید ماریو کارت تور در هفته اول انتشار خود روی اندروید و iOS توسط ۹۰ میلیون کاربر دانلود شده است. ازاین‌رو این بازی به پرمخاطب‌ترین بازی نینتندو روی پلتفرم موبایل در زمان عرضه تبدیل شده است. نکته‌ی جالب، اختلاف بسیار زیاد بازی موبایل Mario Kart Tour با سایر بازی‌های این لیست است. پس از ماریو کارت تور، بازی Animal Crossing: Pocket Camp قرار دارد که در زمان عرضه ۱۴.۳ میلیون بار دانلود شده بود. Super Mario Run و Fire Emblem Heroes هم در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

عملکرد بازی های نینتندو روی موبایل


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده