// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Mario Kart Tour طی اولین ماه عرضه خود ۳۷ میلیون دلار فروش داشته است

وبسایت سنسور تاور به‌تازگی آمار جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد بازی موبایل Mario Kart Tour در ماه اول عرضه خود ۳۷.۴ میلیون دلار درآمد داشته است.

ماه گذشته بازی اندروید و آیفون Mario Kart Tour روانه بازار شد و توانست آمار و ارقام خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. طبق آخرین آماری که از این بازی آیفون و اندروید منتشر شده بود، Mario Kart Tour تقریبا ۹۰ میلیون بار دانلود شده بود

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل و آمار منتشر شده از سوی سنسور تاور، بازی موبایل Mario Kart Tour در ماه اول انتشار خود توانسته است به‌ دستاورد جدیدی دست پیدا کند. ماریو کارت تور را هم‌اکنون می‌توان موفق‌ترین بازی نینتندو روی موبایل دانست. Mario Kart Tour در ماه اول انتشار خود ۱۲۳ میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که رتبه دوم در میان بازی‌های نینتندو، به بازی Super Mario Run اختصاص دارد که نزدیک به ۳۰ میلیون بار روی اندروید و iOS دانلود شده است.

در ادامه سنسور تاور اعلام کرده است که Mario Kart Tour در ماه اول انتشار توانسته درآمد ۳۷.۴ میلیون دلاری داشته باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و بمانیم آیا در آینده هم روند رشد کاربران و درآمد این بازی ادامه خواهد داشت یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Mario Kart Tour توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی موبایل Mario Kart Tour اثر سرگرم‌کننده‌ای است و بازیکن از تجربه آن لذت خواهد برد. گیم‌پلی روان، تور مسابقات متنوع به همراه گرافیک زیبا و موسیقی پرانرژی بازی توانسته لحظات مهیجی برای بازیکن به وجود بیاورد. اما بازی به سیستم خرید درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها وابسته است و این موضوع باعث شده است به کلیت بازی خدشه وارد کند. نبود بخش چندنفره موردی است که نمی‌توان از آن غافل شد. امیدواریم نینتندو پشتیبانی خوب و مفیدی برای این بازی داشته باشد و شاهد اتفاقات مثبتی در آینده بازی باشیم.


منبع
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده