نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

فهرست تیم‌های رویداد ماینور DOTA Summit 11 مشخص شد

با پایان مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی دوتا 2، فهرست تیم‌های راه‌یافته به مسابقات Dota Summit Minor مشخص شد.

فارغ از مسابقات اینترنشنال ۸ که در کانادا پیگیری شد، مسابقات Captain's Draft 4.0 و Summit 8 به‌عنوان آخرین رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit برگزارشده در منطقه‌ی امریکای شمالی به‌شمار می‌آیند که به‌ترتیب در دی ماه‌ و آذر ماه سال ۱۳۹۶ در واشینگتن دی‌.سی و لس آنجلس شاهد برگزاری آن‌ها بودیم. این دو تورنمنت از رویدادهای ماینور بودند و براین‌اساس آخرین رویدادهای شرکت ولو در خاک ایالات متحده به‌حساب می‌آمدند. حال سازمان Beyond the Summit می‌خواهد رویدادهای دارای امتیاز DPC فصل جاری را دوباره به منطقه‌ی امریکای شمالی بازگرداند.

در بازه‌ی زمانی ۱۶ تا ۱۹ آبان (۷ تا ۱۰ نوامبر) شاهد برگزاری مسابقات DOTA Summit 11 در لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا خواهیم بود که در آن ۸ تیم راه‌یافته از مرحله‌ی مقدماتی برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز DPC به رقابت می‌پردازند. در این میان، برنده‌ی خوش‌شانس این تورنمنت برای رقابت در مسابقات MDL Chengdu Major که در تاریخ ۲۵ آبان تا ۳ آذر (۱۶ تا ۲۴ نوامبر) برگزار می‌شود، راهی شهر چنگدو، واقع در کشور چین خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه فهرست تیم‌های راه‌یافته به اولین ماینور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را مشاهده کنید.

Invictus GamingVirtus.pro
Geek FamHellRaisers
Quincy CrewNinjas in Pyjamas
paiN GamingAd Finem

DOTA Summit 11

مطابق قوانین تازه‌ی ولو برای Dota Pro Circuit فصل جاری، اگر یک تیم بخش حضوری رویدادهای ماینور یا میجور را با یک بازیکن جایگزین بازی کند، میزان ۴۰ درصد از امتیازهای دریافتی آن رویداد را از دست می‌دهد. همچنین درصورتی‌که یک تیم پس از دریافت مجوزِ شرکت در رویداد ماینور یا میجور اقدام به حذف بازیکنی کند، علاوه‌بر جریمه‌ی معمولِ ۴۰ درصدی، مقدار ۲۰ درصد از امتیاز دریافتی آن رویداد را نیز از دست خواهد داد. تیم Quincy Crew پس از راه‌یابی به مسابقات DOTA Summit 11 راهش را از سید سومیل "Suma1L" حسن جدا کرد و با یک آفلنر تازه به کارش ادامه می‌دهد. به‌این‌ترتیب تیم Quincy Crew میزان ۶۰ درصد از امتیاز دریافتی تورنمنت پیش‌رو را از دست خواهد داد. شما می‌توانید در ادامه نحوه‌ی تقسیم امتیازات و مبلغ جایزه‌ی اولین رویداد ماینور فصل را مشاهده کنید.

جایگاهمبلغ جایزهامتیاز
اول۷۲,۰۰۰ دلار۱۴۰
دوم۶۰,۰۰۰ دلار۱۲۰
سوم۵۴,۰۰۰ دلار۱۱۰
چهارم۴۲,۰۰۰ دلار۹۰
پنجم-ششم۲۴,۰۰۰ دلار۶۰
هفتم-هشتم۱۲,۰۰۰ دلار۴۰

باتوجه‌به اینکه قهرمان دوتا سامیت 11 مستقیماً به اولین میجور فصل راه خواهد یافت، این تیم تنها بیشترین امتیازِ کسب شده در یکی از دو رویداد را به دست می‌آورد. به‌عنوان مثال، اگر تیم قهرمان، رتبه‌ی آخر رویداد میجور را تصاحب کند، تنها ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به ایستادن در رده‌ی اول رویداد ماینور را دریافت خواهد کرد. اما اگر در عوض در رده‌ی هشتم رویداد میجور قرار بگیرد، ۴۵۰ امتیاز مربوط به قرارگیری در این جایگاه را به‌جای ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به رده‌ی اول رویداد ماینور کسب می‌کند.

سازمان Beyond the Summit از قالب برگزاری رویداد DOTA Summit 11 نیز رونمایی کرده است. در مرحله‌ی اول این رویداد، تیم‌ها به دو گروه متشکل از ۴ تیم تقسیم می‌شوند و به‌شکل Best-of-Three و با فرمت GSL به رقابت می‌پردازند. پس از پایان رقابت‌های این مرحله، دو تیم برتر هر گروه در براکت بالایی و دو تیم انتهای جدول هر گروه در براکت پایینی مرحله بعدی دسته‌بندی خواهند شد. در مرحله‌ی دوم، تیم‌ها در یک براکت دو حذفی به مصاف هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری تمام دیدارها به‌استثنای «دیدار فینال» که به‌شکل Bo5 پیگیری می‌شود، به‌صورت Best-of-Three است.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده