نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فهرست برندگان مسابقه فیلم کوتاه The International 9 بازی Dota 2 اعلام شد

شرکت ولو برندگان مسابقه فیلم کوتاه اینترنشنال ۹ بازی Dota 2 را در طول برگزاری دیدارهای روز دوم مرحله اصلی مسابقات معرفی کرد.

شرکت ولو دریافت آثار فیلم‌سازان برای شرکت در مسابقه فیلم کوتاه اینترنشنال ۹ را از اواخر اردیبهشت ماه امسال آغاز کرد و به فیلم‌سازان تا تاریخ شانزدهم مردادماه فرصت داد تا فیلم‌های کوتاه خود را برای گزینش در بخش ورک‌شاپ استیم ثبت کنند. پس از اتمام زمان تعیین شده برای ارسال آثار، شرکت Valve با رای‌گیری از کاربران تعداد ۱۰ اثر برگزیده را به بازی Dota 2 اضافه کرد تا سه ویدیو برتر با رای کاربران بتل پَس تعیین شود. نتیجه‌ی این رای‌گیری نهایتا در روز دوم مرحله اصلی مسابقات The International 9 مشخص شد و شرکت ولو فهرست برندگان این مسابقه فیلم کوتاه را اعلام کرد. فیلم کوتاه Path of Vengeance ساخته 4FUN911 مقام اول این مسابقه را به دست آورده است و مقام دوم و سوم این مسابقه به ترتیب به فیلم کوتاه Curse of The Immortal ساخته SCAVNECK و فیلم کوتاه Donkey Spirit ساخته NAYRAM تعلق دارد. شما می‌توانید ازطریق لینک‌هایی که در جدول زیر وجود دارد، سه فیلم کوتاه برتر امسال را مشاهده کنید.

برندگان مسابقه فیلم کوتاه اینترنشنال ۹

رتبهنام فیلم کوتاهنام فیلم‌سازنحوه مشاهده اثر
اولPath of Vengeance4FUN911تماشا در یوتیوب
دومCurse of The ImmortalSCAVENECKتماشا در یوتیوب
سومDonkey SpiritNAYRAMتماشا در یوتیوب

به رسم هر ساله شرکت ولو برای نفرات اول تا سوم مسابقه فیلم کوتاه اینترنشنال ۹ به ترتیب مبالغ ۲۵ هزار دلار، ۱۰ هزار دلار و ۵ هزار دلار را در نظر گرفته است و فیلم‌سازانی نیز که آثارشان پس از رای‌گیری اولیه به بازی راه یافته بود، دست خالی این مسابقه را ترک نمی‌کنند و مبلغ ۵۰۰ دلار به آن‌ها اهدا می‌شود.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده