// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲

مسابقات بازی Fortnite با نام Secret Skirmish با جایزه پانصد هزار دلاری

به زودی قرار است مسابقات بازی Fortnite با نام Secret Skirmish برگزار شود که جایزه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری را در پی خواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی مشخص شده که بزرگ‌ترین بازی حال حاضر دنیا یعنی بازی Fortnite به زودی قرار است میزبان مسابقات الکترونیکی باشد که Secret Skirmish نام دارد و در نهایت جایزه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری را به عنوان پاداش به برندگان خواهد داد. پیش‌تر بود که کمپانی اپیک گیمز اعلام کرده بود که این بازی پرطرفدار قرار است امسال پذیرای یک رویداد رقابتی بسیار بزرگ باشد که دو روز به طول خواهد انجامید و بسیاری از بازیکنان در قالب تمامی تورنمنت‌های این بازی، در آن شرکت خواهند کرد. این مسابقات قرار است به عنوان مرحله‌ای باشد که در نهایت منتهی می‌شود به رقابت‌های جهانی این بازی پر طرفدار با نام Fortnite World Cup. رویداد Secret Skirmish با جایزه‌ی بسیار بالای ۵۰۰ هزار دلاری می‌تواند بسیار وسوسه‌کننده باشد.

برای شرح این رویداد از کلمه‌ی رازآلود استفاده شده، به این معنی که هنوز اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست و باید دید که در روزهای آتی چه جزییات دیگری از آن به اطلاع طرفداران خواهد رسید. اگرچه هنوز مکان برگزاری این دوره از مسابقات رسما اعلام نشده، اما مشخص شده که زمان برگزاری رویداد Secret Skirmish از آغاز روز ۲۵ بهمن ماه تا پایان روز ۲۶ بهمن (۱۴ تا ۱۵ ماه فوریه) و به مدت دو روز تمام خواهد بود. قطعا اطلاعات بیشتری از این رویداد تا پیش از آن تاریخ منتشر خواهد شد.

بازی فورتنایت در ۱۸ ماه گذشته توانسته به پرطرفدارترین بازی دنیا تبدیل شود و در حال حاضر نیز برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS منتشر شده و به‌صورت رایگان قابل بازی است. در راستای اخبار بازی فورتنایت، پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Fortnite میزبان رویداد Ice Storm شده و در خبری دیگر نیز خواندید که کمپانی نت‌فلیکس این بازی را رقیبی جدی برای خود می‌داند. اگر از طرفداران این بازی هستید، می‌توانید راهنمای چالش‌های آن را از اینجا مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده