// یکشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴

رویداد Ice Storm بازی Fortnite آغاز شد

به تازگی رویداد به نام Ice Storm در بازی محبوب Fortnite آغاز شده که امکانات و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

مدتی کوتاه پس از انتشار بروزرسانی ۷.۲۰ بازی Fortnite که در اوایل هفته‌ی جاری در دسترس قرار گرفت، بازیکنان متوجه یک کره یخی عجیب در منطقه‌ی قطبی بازی شدند که این‌طور به نظر می‌رسید که به نوعی اشاره به فصل هشتم بازی و نزدیک شدن به آن داشته باشد. اما امروز و طی جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که این حلقه به فصل جدید بازی اشاره ندارد و به نوعی مقدمات ورود پادشاه یخ (Ice King) بود که اکنون به واسطه‌ی آغاز یک رویداد جدید به نام Ice Storm، تمامی جزیره‌ی داخل بازی را فراگرفته است.

طی جریانی که روز گذشته آغاز شد، با ورود این پادشاه، کولاک شدیدی نقشه بازی را فرا گرفت. علاوه بر طوفانی که  این رویداد بر محیط بازی حاکم کرده، تعدادی هیولای یخی شبیه به زامبی نیز وارد محیط بازی شده‌اند که به نوعی یادآور اتفاقی مشابه در قالب رویداد Fortnitemares است که در ماه اکتبر سال گذشته در بازی جریان داشت.

رویداد Ice Storm چالش‌های جدیدی را نیز وارد بازی می‌کند. طی روزهای آینده کمپانی اپیک گیمز ماموریت‌ها و اهداف جدیدی را به این اثر پر طرفدار اضافه خواهد کرد. انجام هر یک از این ماموریت‌ها و اهداف به شما XP خواهد داد و اگر بتوانید شِش ماموریت را با موفقیت به پایان برسانید، می‌توانید به پوسته (Wrap) مشکی و آبی یخی دست پیدا کنید. یک جایزه‌ی بهتر نیز برای کسانی که بتوانند هر ۱۳ چالش این رویداد از بازی را به اتمام برسانند وجود دارد و آن گلایدری زیبا با نام Winter's Thorn است. اگرچه معمای این گوی عجیب به واسطه‌ی آغاز شدن این رویداد حل شد، اما هنوز نیز اشیای عجیب دیگری نیز در برخی از نقاط بازی به چشم می‌خورند. در این بین می‌تواند به یک تکه کوه عظیم یخی که در منطقه‌ی Happy Hamlet وجود داشت اشاره کرد که پس از آب شدن، یک بانکر را که در زیر خود مخفی کرده بود آشکار کرد. یکی دیگر از این اشیای عجیب یک سری تخم مرغ عظیم‌الجثه بود که در داخل سلول‌های زندانی در زیر قلعه‌ی منطقه‌ی قطبی بازی مخفی شده بودند. هنوز مشخص نیست که این اشیا چه هستند و به چه مواردی می‌توانند اشاره داشته باشند که البته برای روشن شدن قضیه زمان زیادی نیاز نیست.

در راستای اخبار بازی فورتنایت، کمپانی نت‌فلیکس این بازی را رقیب جدی برای خود می‌داند. نظرات خود در مورد این بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده