// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سری دوم ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

کمپانی کپکام مجموعه دوم ویدیو‌های تبلیغاتی نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2 را که شامل پنج ویدیو هستند منتشر کرد.

بازی Resident Evil 2 که در سال ۱۹۹۸ توسط کمپانی Capcom روی کنسول پلی استیشن عرضه شد، از لحاظ اتمسفر، زمینه داستانی، گرافیک و صدا‌گذاری عملکرد فوق‌العاده ای داشت و توانست به یکی از برترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. در نمایشگاه E3 2018 بود که نسخه باز‌سازی این بازی تحت عنوان بازی Resident Evil 2 Remake معرفی شد. از این زمان کمپانی کپکام اخبار، اطلاعات و تریلر‌های متعددی از جمله معرفی نسخه‌ استیل بوک، توضیح در مورد فناوری‌های مورد استفاده و نمایش مبارزه کلیر با لیکر‌ها را منتشر کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی پنج ویدیو‌های از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که در قالب آن‌ها بخشی دیگر از ویژگی‌های بازی را مشاهده کنید.

ویدیو‌های تازه بازی Resident Evil 2 Remake در واقع سری دوم ویدیو‌های کوتاه تبلیغاتی این بازی که سری اول آن‌ها در روز سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، محسوب می‌شوند. به مانند ویدیو‌های قبلی، پنج ویدیو‌ دوم مجموعه RE: 2 Report نیز ۶ ثانیه‌ای هستند. در اولین ویدیو از سری دوم شاهد مکالمه‌ای بین شخصیت‌های کلیر ردفیلد و لیان اس کندی هستیم. ویدیو دوم و سوم نمایی نزدیک از دو آیتم موجود در بازی را ارائه می‌دهند. ویدیو چهارم و پنجم به ترتیب به نمایش یک لیکر و اسلحه Samurai Edge اختصاص پیدا کرده است. پنج ویدیو جدید اما کوتاه از بازی Resident Evil 2 Remake را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

بازی Resident Evil 2 روی کنسول Playstation بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است که این امر موجب شده این بازی لقب «پر‌فروش‌ترین بازی سری رزیدنت اویل روی یک پلتفرم» را به خود اختصاص دهد. علاوه بر کنسول پلی استیشن، این بازی در طی سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ روی پلتفرم‌های PC ،Nintendo 64 ،Gamecube و Dreamcast عرضه شد. بازی مذکور از لحاظ داستانی از اهمیت و شهرت بالایی در سری Resident Evil برخوردار است و تا‌کنون اقتباس‌های مختلفی از جمله کتاب کمیک، بازی موبایل و سریال رادیویی براساس آن ساخته شده است.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های  پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده