نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

نسخه استیل بوک Resident Evil 2 Remake معرفی شد

با توجه به توییت منتشر شده در اکانت رسمی بازی Resident Evil 2 Remake، استیل بوک بازی به‌طور اختصاصی در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، با توجه به توییتی که اکانت رسمی بازی Resident Evil 2 Remake در صفحه‌اش منتشر کرده، نسخه استیل بوک این بازی معرفی شد. این استیل بوک فقط برای خریداران اروپایی در دسترس است و سایر نقاط دنیا از جمله آمریکا از این استیل بوک بی‌بهره خواهند بود.

استیل بوک این بازی هم مثل اکثر بازی‌ها، ظاهری جذاب و دل‌پذیر دارد. قسمت جلویی قاب بازی همان تصویر معروف Resident Evil 2 Remake، نمایی از دهان خونی یک زامبی را نمایش می‌دهد و قسمت پشتی‌ آن، لوگوی سازمان آمبرلا را نمایان می‌کند. قسمت درونی قاب استیل‌بوک بازی هم یک تصویر پانوراما از شهر راکون‌سیتی را برای خریداران این نسخه ترتیب داده است:

Resident Evil 2 Remake Steel Book

در کنار این موارد، خریداران نسخه‌ی استیل بوک بازی به بسته‌ی الحاقی کاراکتر الزا واکر (Elza Walker) دسترسی خواهند داشت؛ این DLC، پوشش به‌خصوص کاراکتر الزا واکر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2، ساخته‌ی کمپانی کپکام، در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده