نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

نمایش مبارزه کلیر با لیکرها در جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Resident Evil 2

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2، مبارزه‌ی کلیر با لیکرها به تصویر کشیده شده است.

کمپانی کپکام، ناشر و سازنده‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 که مورد انتظار خیلی از گیمرها هم هست، به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک ویدیو جدید از این بازی منتشر شده که در آن، مبارزه‌ی کاراکتر کلیر با دشمنان بازی که لیکر (Licker) نام‌دارند، نمایش داده شده است.

در این ویدیو، کلیر را می‌بینیم که در یک راهروی تنگ و تاریک گیر افتاده و با دشمنان مختلف از جمله زامبی‌ها و لیکرها روبه‌رو می‌شود. فضای بازی در این ویدیوهای جدید که منتشر شده، کاملا حس و حال و آن ترس قدیمی مجموعه‌ی رزیدنت ایول را می‌تواند به بیننده منتقل کند و اگر نسخه‌ی نهایی بازی نیز همین فضاسازی که در تریلرها دیده‌ایم را ارائه کند، می‌توان گفت با یکی از کلاسیک‌ترین و بهترین نسخه‌های این مجموعه‌ی محبوب‌ طرف هستیم.

ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، از تریلری که چند روز پیش از بازی منتشر شده بود، ضبط شده و این بار تمام تمرکزش روی مبارزات است و چیزی از گشت و گذار در فضای بازی نمی‌بینیم.

بازسازی بازی Resident Evil 2 در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده