نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر Shadow of the Tomb Raider محیط‌های باشکوه و حالت Photo Mode بازی را نشان می‌دهد

کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد که محیط‌های چشم‌نواز و حالت Photo Mode بازی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال تریلر جدیدی را از بازی اکشن ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده‌اند. این تریلر با نمایش برخی از مکان‌های بسیار زیبایی که لارا کرافت در طول ماجراجویی‌اش از آن‌ها بازدید می‌کند آغاز می‌شود، اما پس از آن به سراغ بخش Photo Mode می‌رود و نگاهی اجمالی به این بخش از بازی می‌اندازد.

بخش Photo Mode شامل گزینه‌های بسیاری نظیر فیلترها، قاب‌ها، قابلیت تغییر حالت لارا و موارد بی‌شمار دیگری می‌شود. این قابلیت قطعا بازیکنان را ساعت‌ها برای یافتن بهترین زاویه دوربین و کار با تمام گزینه‌های موجود سرگرم خواهد کرد.

استودیو ایداس مونترال در طول هفته‌های گذشته تریلرهای جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider  منتشر کرد و از این طریق بخش‌های مختلف بازی نظیر «کشف مقبره‌ها»، «فرار لارا کرافت از مرگ»، «دشمنان سرسخت لارا» و «ضربات تمام کننده» را به نمایش در آورد. علاوه بر این، کمپانی اسکوئر انیکس چندی قبل حالت نیو گیم پلاس بازی Shadow of The Tomb Raider را تایید کرد و جزییات تنظیمات درجه‌های سختی بازی را به اشتراک گذاشت.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده