نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

حالت نیو گیم پلاس بازی Shadow of The Tomb Raider تایید شد

با تایید وجود حالت نیو گیم پلاس در بازی Shadow of The Tomb Raider، بازیکنان پس از پایان بازی می‌توانند آن را با مهارت‌ها و لوازمی که به دست آورده بودند، دوباره شروع کنند.

به‌‌تازگی و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی دریافتیم که دو استودیو ایداس مونترال و اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Shadow of The Tomb Raider، وجود حالت نیو گیم پلاس در این بازی را تایید کرده‌اند و درنتیجه، کاربران پس از اتمام بازی برای بار اول، می‌توانند آن را با تمام مهارت‌ها، لباس‌ها، اسلحه و لوازمی که جمع‌آوری کرده بودند، دوباره از اول شروع کنند.

اما مهم‌ترین ویژگی حالت New Game Plus این بازی، سه سبکی است که در ابتدای شروع دور دوم، در دسترس شما قرار می‌دهد. این سه سبک که سازندگان از آن‌ها با نام The Path یاد می‌کنند، روش پیش‌روی شما در بازی را مشخص خواهد کرد. سازندگان بازی در جدیدترین اخبار مربوط به Shadow of The Tomb Raider، این سه روش را معرفی کرده‌اند.

  • Path of The Serpent

در این سبک، گیم‌پلی بازی روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی مخفی‌کاری خالص تمرکز خواهد کرد. افرادی که این سبک را انتخاب می‌کنند، با تولید صدا و ایجاد ترس و آشوب میان دشمنان، حواس آن‌ها را پرت می‌کنند و با کمک گرفتن از محیط اطراف و مخفی شدن، دشمنان را یکی پس از دیگری از پای درمی‌آورند.

  • Path of The Jaguar

در این سبک، گیم‌پلی بازی روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی مبارزه‌ای، آن هم از نوع مبارزات نزدیک، تمرکز خواهد کرد. کسانی که این سبک را انتخاب می‌کنند، دشمنان خود را در مبارزات نزدیک و تن به تن، با درندگی بی‌حد و اندازه‌ی لارا از پای درمی‌آورند.

  • Path of The Eagle

در این سبک از بازی، دست کاربران در حرکت در نقشه و استفاده از منابع، بسیار باز خواهد بود. کسانی که به این روش بازی را پیش می‌برند، دشمنان خود را از فاصله‌ی دور زیر نظر می‌گیرند، برای حمله‌ی خود برنامه می‌چینند و از همان فاصله‌ی دور آن‌ها را از پای درمی‌آورند.

هر کدام از این سبک‌ها یک سری پاداش برای شما در نظر می‌گیرد که روی نحوه‌ی پیش‌روی‌تان در بازی تاثیرگذار خواهد بود؛ پاداش‌هایی که در دیگر سبک‌ها یافت نخواهند شد. در این Pathها، کاربران می‌توانند مهارت‌های خود را به بالاترین حد ممکن، مثل Jaguar Rage و Eagle Sight برسانند.

بازی Shadow of The Tomb Raider در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده