در ساخت بازی Halo Infinite یک استودیوی دیگر هم همکاری میکند
بهتازگی اعلام شد که استودیوی اسکایباکس لبز (SkyBox Labs) واقع در شهر ونکوور، با استودیوی 343 اینداستریز (343Industries) برای بهتر کردن بازی Halo Infinite همکاری میکند. البته این اولین بار نیست که شاهد همکاری میان این دو استودیو هستیم؛ بلکه تاریخچهی این همکاری به مدتی قبل برمیگردد. اسکایباکس پیشتر روی Halo 5: Forge برای ویندوز 10 کار کرده بود و مسئولیت ارتقا و بهبود بازی Halo 5: Guardians را برای کنسول ایکس باکس وان ایکس به عهده داشت.
با توجه به جدیدترین خبری که این استودیو در وبسایت خود منتشر کرده است، اسکایباکس در کنار استودیوی 343 اینداستریز روی «ویژگیهایی مانند هوش مصنوعی، گیمپلی، شبکه و ویژگیهای پیشگام بخش گرافیکی بازی کار میکند.»
کریس لی (Chris Lee)، رئیس بخش FPS در استودیوی 343 اینداستریز، در بیانیهای اعلام کرد که اسکایباکس در حال «انجام کارهای بزرگ» روی بازی هیلو اینفینیت است. همچنین استیون سیلوستر (Steven Silvester)، یکی از مؤسسان استودیوی اسکایباکس، در یک بیانیهی جداگانهی دیگر اعلام کرد که این استودیو با دیدن سبک هنری جدید و موتور گرافیکی SlipSpace، بهشدت مشتاق شده است. همچنین، اکثریت تیم این استودیو که بالغ بر صد نفر کارمند است و بهتازگی هم روند رو به رشدی داشته، روی بازی هیلو اینفینیت در حال کردن هستند.
این بازی در نمایشگاه E3 2018 و در کنفرانس شرکت مایکروسافت بهطور رسمی معرفی شد. ناگفته نماند که آن نمایش، صرفاً برای نشان دادن جهان بازی و قدرت موتور گرافیکی SlipSpace بود و این بازی هنوز مراحل اولیه ساخت را طی میکند. با این حال، بهتازگی طبق بعضی از گمانهزنیها، این موتور گرافیکی همچنان در مرحله تکمیل قرار دارد.
همچنین، در دیگر اخبار پیرامون این بازی، مشخص شد که هیلو اینفینیت ممکن است از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی نکند. زمانی هم که وبسایت گیماسپات در این مورد از شرکت مایکروسافت سؤال کرد، آنها جواب مبهمی را ارایه دادند که باعث شد تا شایعهی موکول شدن این بازی به نسل آیندهی کنسولها پیش بیاید. البته که هیچیک از این اخبار بهطور صد درصدی تأیید نشدهاند، اما حداقل بهطور رسمی و تأیید شده میدانیم که سازندگان گفتهاند برنامهای برای حالت بتل رویال ندارند.