نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

موتور ساخت بازی Halo Infinite همچنان در مرحله تکمیل قرار دارد

به‌تازگی و با استناد به لیست شغلی منتشر شده از جانب وب‌سایت Generation Xbox، گمان می‌رود که به احتمال زیاد موتور بازی‌سازی Slipspace همچنان در مرحله‌ی ساخت و تکمیل قرار داشته باشد.

از اولین نمایش بازی هیلو اینفینیت در رویداد E3 2018 مشخص بود که این بازی راه زیادی را برای تکمیل و توسعه در پیش رو دارد و اکنون نیز شکی در این موضوع نیست که به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه یا یک نمایش زنده از گیم‌پلی این بازی باشیم. اکنون در همین راستا، وب‌سایت Generation Xbox از تازه‌ترین لیست شغلی منتشر‌شده از جانب کمپانی 343industries پرده‌برداری کرده است؛ لیستی که نه‌تنها موضوع مطرح شده در ابتدای خبر را تایید می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که موتور ساخت این بازی با نام Slipspace هنوز در مسیر تکمیل و توسعه قرار دارد.

با نگاهی همه‌جانبه به این موضوع، می‌توان به خوبی دریافت که چرا تاکنون کمپانی مایکروسافت و استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Halo Infinite سخنی در مورد پشتیبانی این بازی از سرویس Xbox Play Anywhere به میان نیاورده‌اند؛ سوالی که دیر یا زود باید توسط سازندگان این بازی پاسخ داده شود. 

Halo: Infinite

پیش از مراسم E3 امسال، اخبار و شایعاتی مبنی بر تکمیل و عرضه‌ی بخش تک‌نفره‌ی بازی پیش از بخش‌ چندنفره‌ی آن به گوش می‌رسیدند؛ موضوعی که با توجه به شرایط حال حاضر، بعید است تا پیش از سال ۲۰۲۰ عملی شود.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا واقعا Halo Infinite همچنان در مرحله‌ی اولیه‌ی ساخت قرار دارد؟

دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده