نویسنده: یونس بهرامی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶

احتمال ساخت ریمیک بازی Demon's Souls برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

آیا آگهی استخدام استودیوی Bluepoint Games به ریمیک بازی Demon's Souls اشاره دارد؟ 

استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) را با ریمیک اخیرشان از بازی Shadow of the Colossus و کالکشن Uncharted: The Nathan Drake Collection می‌شناسیم. این استودیو با انتشار آگهی استخدام جدید خود، به دنبال ریمیک یک بازی کلاسیک دیگر برای کنسول‌های نسل هشتم و نسل آینده است (بنابراین لزوماً کنسول‌های PS4 و PS5 مورد اشاره نیست). در این آگهی نوشته شده است: 

تیم ما با شور و شوق در حال ریمیک یک بازی کلاسیک برای کنسول‌های نسل فعلی و نسل آینده است. آیا علاقه‌مند هستید تا در ساخت چیزی ویژه همکاری داشته باشید؟ 

کاربر Toumari در انجمن ResetEra فکر می‌کند توضیحات این آگهی احتمالاً به ریمیک بازی Demon's Souls اشاره دارد. در ادامه‌ی شرایط استخدام در بخش انیمیشن‌های سه‌بعدی این استودیو آمده است: 

[نیازمند] ساخت انیمیشن‌ها، فیزیک و ایجاد حرکات روان با اصول انیمیشن‌سازی در سطح بالا هستیم. [...] می‌توانید یک نسخه‌ی نمایشی [را برای ما ارسال کنید] که بازتابی از قابلیت‌های شما در ساخت انیمیشن‌های باکیفیت انسان‌ها و موجودات دیگر (هیولاها) باشد.

با این حال، دقیقاً مشخص نیست که آیا استودیوی بلوپوینت گیمز روی بازی Demon's Souls کار می‌کند یا خیر. این ریمیک می‌تواند هر بازی کلاسیک فانتزی دیگری باشد که ما الان از آن بی‌اطلاع هستیم و تنها می‌توانیم برای آن گمانه‌زنی کنیم.

از آنجا که نسخه‌های اول و دوم از سری Dark Souls برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده‌اند، تنها نسخه از این مجموعه که می‌تواند کلکسیون طرفدارهای سری Souls را کامل کند، بازی Demon's Souls است که طرفدارها برای عرضه‌ی آن روی کنسول‌های نسل هشتم بسیار مشتاق هستند. 

با این‌که این اولین بار نیست که شایعه‌ی عرضه‌ی مجدد بازی Demon's Souls به گوش می‌رسد، اما چند سال پیش اعلام شد که احتمال عرضه ریمستر این بازی از سوی سونی وجود دارد؛ گرچه خود استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) در ساخت آن نقشی نخواهد داشت. حتی هیدتاکا میازاکی، خالق این بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هیچ مخالفتی با عرضه‌ی ریمستر این بازی نداشته و همه‌چیز بستگی به سونی دارد که آیا می‌خواهد ریمستر یا ریمیک این بازی را عرضه کند یا خیر. 

از آنجا که سرورهای آنلاین این بازی مدتی پیش غیرفعال شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که حتی افرادی که همچنان به تجربه‌ی این بازی روی کنسول پلی استیشن 3 دسترسی دارند، از عرضه‌ی مجدد این بازی با سرورهای فعال و شلوغ بدشان نمی‌آید. با این حال، در آخرین اخبار پیرامون این بازی، طرفدارها برای این بازی یک سرور خصوصی ایجاد کردند


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده