// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴

هنوز هم احتمال عرضه ریمستر Demon Souls از سوی سونی وجود دارد

اخیرا اخبار حول استودیو فرام سافتور و سری Souls زیاد شده است. طی گفت و گوی اخیر هیدتاکا میازاکی اعلام شده که احتمال ساخت نسخه ریمستر Demon Souls توسط سونی وجود دارد. با زومجی همراه باشید.

هیدتاکا میازاکی، خالق Demon Souls، طی اظهارات اخیر خود اعلام کرده که امکان ساخت نسخه ارتقا یافته Demon Souls زیر نظر سونی وجود دارد. Dark Souls 3 آخرین ساخته میازاکی، بازی است که مخاطبین را با چالش‌هایش جذب خود کرده و در گوشه و کنار بازی آن‌ها را به خاطر سختی خاصی که دارد در هم می‌شکند. این فرمول برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی برای بازی Demon Souls مورد استفاده قرار گرفت. هنوز که هنوز است این بازی در دل مخاطبینش جایگاه ویژه‌ای دارد و با تمام این علاقه، این سوال پیش می‌آید که چرا فرام سافتور نسخه ارتقا یافته آن را برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه نمی‌کند؟

خیلی از طرفدارها در گذشته پیام‌هایی برای میازاکی و فرام سافتور مبنی بر اینکه این استودیو علاقه‌ای به بازسازی این بازی ندارد ارسال کرده بودند. طی این پیام‌ها میازاکی گفته که مسئله علاقه ما نیست. مهم این است که آیا سونی علاقه‌ای به انجام این کار دارد یا خیر. وی در این باره می‌گوید:

بنظر می‌رسد این وسط یک سری سوتفاهم‌هایی پیش آمده است. سری Dark Souls متعلق به باندای نامکو و دو آی‌پی Bloodborne و Demon Souls متعلق به کمپانی سرگرمی تعاملی سونی است. حال تصمیم این‌که از بازی Demon Souls نسخه ارتقا یافته یا بازسازی شده‌ای ساخته شود تصمیمش با سونی است. از این رو اگر روزی شاهد این اتفاق باشیم قطعا زیر نظر فرام سافتور این کار صورت نمی‌گیرد و احتمال دارد توسعه دهنده‌ای دیگر آن را انجام دهد.

بازی Demon Souls از زمان عرضه تا دی ماه ۱۳۹۴ (پایان سال ۲۰۱۵ میلادی) توانسته است ۱/۷ میلیون نسخه فروش کند. البته انحصاری بعدی سونی Bloodborne توانست در ماه‌های اول فروشی بیشتر از Demon Souls داشته باشد و خب این طبیعی است و امکان بیشتر شدن این رقم نیز وجود دارد. با این حال احتمال اینکه شاهد نسخه ارتقا یافته و حتی دنباله‌ای برای Demon Souls باشیم زیاد است. ولی این وسط سوالی کلیدی مطرح می‌شود و آن هم این است که چقدر طرفداران باید امیدوار به این اتفاق باشند؟

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده