// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

هیدتاکا میازاکی مخالف بازسازی Dark Souls و Demon Souls نیست

در جریان جدیدترین مصاحبه هیدتاکا میازاکی، وی اعلام کرد که مخالف بازسازی دو بازی Dark Souls و Demon Souls نیست.

بازی‌های Dark Souls و Demon Souls را می‌توان جزو بهترین‌ها در سبک خود دانست. بازی‌هایی که از نظر سبک و روند بازی تمام و کمال با بازی‌های هم رده و هم سبک خود فرق کرده و در هر نسخه تجربه‌ای جدید و متفاوت را برای مخاطبین به ارمغان می‌آورند. در راستای آخرین مصاحبه هیدتاکا میازاکی، خالق سری سولز، وی به این نکته اشاره کرده که به‌هیچ وجه مخالف بازسازی شدن یا ریمستر شدن بازی‌های Dark Souls یا Demon Souls نیست. جدای از این‌ها بارها و بارها مخاطبین زیادی درخواست کرده‌اند تا وی نسخه‌های ابتدایی سری سولز را با گرافیکی بهتر برای نسل هشتم عرضه کند.

در مصاحبه میازاکی، از وی در مورد بازسازی کردن این بازی‌ها پرسیده شد و وی در جواب گفت:

تا به‌حال درخواست‌ها و سوالات زیادی حول این موضوع پرسده شده است. هر بار گفته‌ام که بازی Demon Souls در انحصار سونی است و این کمپانی باید درخواست ریمستر یا بازسازی این بازی را بدهد. تا آن‌ها نخواهند نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. همین برنامه برای Dark Souls نیز صدق می‌کند زیرا ناشر این بازی باندای نامکو است. به‌عبارتی من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره تصمیمی بگیرم.

همچنین وی در ادامه افزود:

اگر پای یک تیم سازنده دیگر برای بازسازی این دو بازی بوسط آید، قطعا به سونی و باندای نامکو اطمینان کامل دارم. زیرا این دو کمپانی به‌خوبی از بزرگی مجموعه سولز با خبر بوده و کار را به دست یک تیم حرفه‌ای خواهند سپرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده