نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

استودیو سازنده یاکوزا در حال توسعه IP معرفی‌ نشده جدیدی برای کنسول‌ها است

ظاهرا استودیو سازنده یاکوزا در کنار پروژه Shin Yakuza در حال توسعه بازی جدیدی برای کنسول‌های خانگی است.

در حال حاضر استودیو یاکوزای کمپانی سگا روی پروژه‌ای با اسم رمز Shin Yakuza (یاکوزای جدید) کار می‌کند. اما ظاهرا این تنها پروژه استودیو به شمار نمی‌آید و با توجه به مصاحبه‌ای که هاروکی ساتومی، مدیرعامل Sega با مجله ژاپنی فامیتسو داشته است، استودیو Yakuza در حال توسعه بازی‌ معرفی‌نشده دیگری است.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، ساتومی درباره اینکه چگونه می‌خواهد آی‌پی‌های جدیدی برای تمام پلتفرم‌ها خلق کند، صحبت‌هایی ارائه کرد. او پس از اشاره به آی‌پی‌های جدید برای دستگاه‌های موبایل و آرکید اظهار داشت که استودیو یاکوزا در حال توسعه بازی جدیدی برای کنسول‌های خانگی است. او جزئیات بیشتری از این بازی را به اشتراک نگذاشت، اما به این مورد اشاره کرد که طرفداران می‌توانند منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از آن در آینده باشند.

در دیگر اخبار مرتبط با استودیو یاکوزا مطلع شدیم که بازی Yakuza 6: The Song of Life روز گذشته در دسترس کاربران غربی قرار گرفته است و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر «بررسی بازی از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا» را مطالعه کنید. همچنین بازی Yakuza Kiwami 2 در تاریخ ششم شهریورماه (۲۸ آگوست) منتشر خواهد شد و می‌توان آن را از طریق فروشگاه آمازون پیش‌خرید کرد.

با اینکه نسخه فرعی مجموعه یاکوزا یعنی بازی Hokuto Ga Gotoku به تازگی در ژاپن منتشر شده است، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از انتشار این بازی در غرب در دسترس نیست. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده