// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ انتشار نسخه غربی بازی Yakuza Kiwami 2 اعلام شد

تاریخ عرضه نسخه غربی بازی Yakuza Kiwami 2 مشخص شد؛ اژدها دوجیما و سگ وحشی شیمانو در تابستان به‌ غرب باز خواهند گشت.

یک ماه دیگر بازی Yakuza 6: Song of Life که آخرین چپتر از ماجراجویی‌های کازوما کریو به‌حساب می‌آید، در غرب عرضه خواهد شد. در این میان هواداران سری Yakuza نیازی نیست نگران این موضوع باشند که دیگر نسخه‌ای از این مجموعه را تجربه نخواهند کرد. طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سگا اعلام کرد که بازی Yakuza Kiwami 2 در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۸ آگوست) در غرب برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که Yakuza Kiwami 2 در دسامبر ۲۰۱۷ برای کاربران شرقی PS4 عرضه شده بود.

بازی Yakuza Kiwami 2، بازسازی بازی Yakuza 2 است که در سال ۲۰۰۶ برای پلی استیشن 2 عرضه شد. داستان بازی یک سال پس از وقایع نسخه اول رخ می‌دهد؛ جایی که کازوما کریو یک بار دیگر وارد جنگ‌های میان خانواده‌های یاکوزا می‌شود. در نسخه دوم وی رهبر خانواده توجو شده بود و باید آشفتگی و کودتایی که ریوجی گودا در خانواده Omi Alliance و خیابان‌های کومورچو راه انداخته را کنترل و آن را از بین ببرد. در این راه نیز پسر رهبر قدیمی خاندان توجو در کنار کریو قرار دارد و صد البته، شاهد یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های یاکوزا یعنی گورو ماجیما خواهیم بود.

مینی‌گیم‌ها بخش دیگری از محتوای دنیای Yakuza Kiwami 2 خواهد بود

از میان شخصیت‌های نسخه پیشین که در یاکوزا کیوامی ۲ حضور دارند می‌تواند به ماکوتو داته، اوساما کاشیواگی، هاروکا ساوامورا و از میان شخصیت‌های جدید می‌توان کائورو سایاما اشاره کرد. در کنار تمامی موارد ذکر شده، بازسازی بازی یاکوزا ۲ دارای محتوای اضافه‌تری است که Truth of Goro Majima نام دارد و در جریان آن، بار دیگر کنترل شخصیت گورو ماجیما را در دست می‌گیریم تا ببینیم وی چگونه به یک سرمایه‌دار در تجارت ساخت و ساز تبدیل شده است. وقایع داستانی گورو در بازی Yakuza Kiwami 2، قبل از داستان اصلی روایت می‌شود. مخاطبان مجموعه یاکوزا در گذشته و بازی Yakuza 0 کنترل شخصیت گورو ماجیما را برای اولین بار در دست گرفته بودند.

بازی Yakuza Kiwami 2 توسط نسخه جدید موتور گرافیکی Dragon Engine توسعه یافته که از این موتور، در ساخت نسخه ششم نیز استفاده شده است و بهترین جلوه‌های بصری را ارائه می‌دهد. از طرفی بازی فاقد صفحه‌های بارگذاری به‌هنگام ورود به فروشگاه‌ها و مناطق مختلف است. برخلاف نسخه پیشین نیز داستان تنها در محله کومورچو روایت نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند لذت مبارزه در شهرک اوساکان را نیز تجربه کنند.

Yakuza kiwami 2

بازی Yakuza Kiwami 2 در دو نسخه دیجیتالی و فیزیکی با قیمت ۵۰ دلار عرضه خواهد شد. اولین نسخه‌های فیزیکی بازی، دارای بسته بندی استیل بوک ویژه هستند که طرح روی آن، تصویری از کازوما کریو و ریوجی گودا است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده