// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

Sea of Thieves برترین IP جدید مایکروسافت از لحاظ سرعت فروش روی ایکس باکس وان شد

بازی Sea of Thieves توانست عنوان «سریع‌ترین فروش یک آی‌پی جدید فرست پارتی در نسل هشتم برای ایکس باکس وان» را از آن خود کند.

بیش از یک هفته است که بازی Sea of Thieves روانه بازار شده و در ابتدا دارای مشکلاتی در بخش سرور و عملکرد بود که اخیرا استودیو ریر (Rare Studio) با انتشار یک آپدیت بزرگ‌ آن‌ها را رفع کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که Sea of Thieves رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است.

با انتشار لیست بازی‌های پرفروش بریتانیا، شاهد اول شدن بازی Sea of Thieves در هفته اول انتشار خود بودیم و از طرفی مشخص شده بود که این بازی در ۴۸ ساعت اول عرضه‌اش توانسته از مرز یک میلیون کاربر عبور کند و در ادامه این رقم به دو میلیون کاربر رسید. حال Rare Studio اعلام کرده که بازی Sea of Thieves توانسته عنوان «سریع‌ترین فروش در میان آی‌پی‌های جدید فرست پارتی ایکس باکس وان در نسل هشتم» را از آن خود کند. البته این نکته را هم در نظر بگیریم که بازی Sea of Thieves از همان بدو ورود جزو بازی‌های سرویس Xbox Game Pass بود.

ریر در این باره نوشت:

ما واقعا از این همه بازیکن که دور یکدیگر جمع شده‌اند، شگفت‌زده شده‌ایم. بیش از ۴۰۰ هزار نفر به Xbox Club برای پیدا کردن هم‌تیمی پیوسته‌اند و بیش از نیم میلیون نفر در ایکس باکس لایو با هم‌تیمی‌های خود دوست شده‌اند.

می‌دانیم که در این میان مشکلاتی وجود داشتند که آن‌ها را برطرف کردیم و در آینده باز هم آن‌ها را شناسایی خواهیم کرد و از بین خواهیم برد. می‌خواهیم بدانید که تمامی اعضای استودیو ریر سخت در تلاش هستند تا مشکلات تک تک بازیکن‌ها را شناسایی کنند و آن‌ها را از بین ببرند. این اولین اولویت مهم ما است.

بازی Sea of Thieves توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند و زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته‌کننده بودن رنج می‌برد، اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت ببرید و خود را سرگرم کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده