// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

آپدیت بزرگ بازی Sea of Thieves در راستای حل مشکلات آن منتشر شد

استودیو ریر آپدیت جدیدی برای بازی Sea of Thieves منتشر کرد که ۱۸.۵ گیگابایت است و مشکلات بازی را رفع می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، بروزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر کرده که در جریان این آپدیت بزرگ، شاهد تغییرات بسیاری در بازی هستیم. به‌گفته تیم سازنده در این آپدیت بزرگ ۱۷۰ تغییر مختلف نظیر رفع باگ، بهینه سازی عملکرد بازی، بهبود پایداری و مواردی دیگر روی Sea of Thieves اعمال شده است.

نکته‌ی جالب آپدیت عرضه شده برای بازی Sea of Thieves این است که حجم آپدیت ۱۸.۵ گیگابایت و تقریبا با حجم بازی اصلی یکی است. در ادامه کریگ دانکن و جوی نیت، مدیر استودیو ریر و تهیه کننده اجرایی Sea of Thieves، اعلام کرده‌اند که درخواست برای این بازی بسیار بالا است و بازیکنان زیادی در حال تجربه Sea of Thieves هستند و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند.

همچنین اعلام شده که تعداد بازیکنان بازی Sea of Thieves بسیار بیشتر از نسخه بتای بازی بوده است. در میان مشکلاتی که کاربران با بازی Sea of Thieves داشتند، می‌توان به دیر دریافت کردن پاداش‌ها و آزادسازی آیتم‌ها اشاره کرد که در اینجا این بخش بهبود یافته و در آینده کیفیت سرورها نیز بالاتر خواهد رفت تا شاهد مشکلات این‌چنینی نباشیم.

در جریان آخر هفته نیز بخش اچیومنت‌های بازی موقتا غیرفعال خواهد شد تا پهنای باند سرورهای بازی آزاد شود و کاربران بیشتری بتوانند Sea of Thieves را تجربه کنند؛ البته این گفته بدین معنا نیست که روند چک شدن اچیومنت‌ها متوقف می‌شود. در انتها استودیو ریر اعلام کرده که مدام به نظارت خود ادامه خواهد داد تا در صورت وجود مشکلات بیشتر، آن‌ها را سریعا شناسایی و رفع کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده