نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی Sea of Thieves در هفته اول انتشار

بازی Sea of Thieves، در اولین هفته انتشار خود موفق شد به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی انحصاری جدید مایکروسافت یعنی Sea of Thieves که این هفته عرضه شد، توانست با فروش خوب به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود و به این ترتیب از چهار بازی جدیدی که این هفته در میان ۱۰ بازی برتر قرار گرفتند، عملکرد بهتری از خود به‌جای گذاشت. در مجموع، این هفته ۶ بازی جدید در میان ۴۰ بازی پرفروش قرار گرفتند که ۴ تای آنها موفق شدند رتبه‌های اول تا چهارم جدول فروش هفتگی انگلستان را به خود اختصاص دهند.

پس از Sea of Thieves، دومین تازه منتشر شده این هفته یعنی A Way Out، محصول جدید الکترونیک آرتز که یک تجربه دو نفره فرار از زندان است، موفق شد در جایگاه دوم قرار بگیرد. از طرف دیگر در جایگاه سوم نیز باز هم شاهد قرار گرفتن یک بازی تازه منتشر شده هستیم. Ni No Kini II Revenant Kingdom، محصول جدید بندای نامکو که دنباله بازی Ni No Kuni Wrath of the White Witch به حساب می‌آید و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شده، موفق شد در جایگاه سوم قرار بگیرد. در جایگاه چهارم نیز، یک محصول جدید از یوبی‌سافت قرار گرفته است. نسخه ریمستر بازی Assassins Creed Rogue، هفته گذشته برای پلتفرم‌های نسل هشتم منتشر شد و توانست جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.

با ورود این چهار بازی جدید به فهرست بازی‌های تازه منتشر شده، بالانشین‌های جدول هفته گذشته، دستخوش تغییر شدند و شاهد تغییرات نسبتا عمده‌ای در قرارگیری بازی‌ها در جدول بازی‌های پرفروش انگلستان هستیم. فیفا 18 که هفته پیش موفق شده بود جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد، با دو پله سقوط مواجه شد و به جایگاه پنجم رضایت داد. صدرنشین هفته گذشته، یعنی ریمستر Burnout Paradise این هفته دچار سقوطی پنج پله‌ای شد و به جایگاه شِشُم رضایت داد. نوبتی هم باشد، نوبت پای ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان یعنی GTA V است. این محصول راک‌استار که کماکان به حضور خود در میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان ادامه می‌دهد، حتی این هفته و با وجود ورود چهار بازی جدید به جدول بازی‌های پرفروش، توانست خود را در جدول نگاه دارد و با سقوطی سه پله‌ای، به جایگاه هفتم رسید.

اما جایگاه هشتم این هفته دقیقا مانند هفته گذشته، در اختیار بازی UFC 3، بازی جدید بخش ورزشی الکترونیک آرتز قرار گرفت. دو جایگاه آخر بازی‌های پرفروش این هفته انگلستان، در قرق بازی‌های نینتندو بود. دو بازی انحصاری نیننتندو سوییچ یعنی Mario Kart 8 Deluxe و Super Mario Odyssey هر دو با چهار پله سقوط نسبت به هفته گذشته، به ترتیب جایگاه‌های نهم و دَهم را به خود اختصاص دادند تا نینتندو سوییچ هم از حضور بازی‌های پرفروش در جدول فروش هفتگی انگلستان بی‌بهره نماند.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۲۴ مارس (۴ فروردین) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

Sea of Thieves

هفته اول انتشار
۲-

A Way Out

هفته اول انتشار
۳-

Ni No Kuni II Revenant Kingdom

هفته اول انتشار
۴-

Assassin's Creed Rogue Remastered

هفته اول انتشار
۵۳

FIFA 18

-
۶۱

Burnout Paradise Remastered

-
۷۴

GTA V

-
۸۸

EA Sports UFC 3

-
۹۵

Mario Kart 8 Deluxe

-
۱۰۶

Super Mario Odyssey

-


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده