// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

پری لود بتای محدود بازی Sea of Thieves آغاز شد

در حالی که بتای محدود بازی Sea Of Thieves از امروز آغاز خواهد شد، کاربران پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان می‌توانند اقدام به پری لود این بازی کنند.

در حالی که تنها چند ساعت تا آغاز بتای محدود بازی Sea of Thieves، محصول مشترک استودیو Rare و کمپانی Microsoft (مایکروسافت) که به‌واسطه‌های ویژگی منحصر‌به‌فرد همچون شبیه‌سازی دقیق زندگی دزدان دریایی به عنوان یکی از بازی‌های مورد‌انتظار سال جاری شناخته می‌شود، باقی مانده است، طبق جدید‌ترین اخبار بازی، هم‌اکنون کاربران پلتفرم پی سی و کنسول ایکس باکس وان می‌توانند این نسخه را پری لود کنند.

تنها افرادی می‌توانند بتای محدود بازی Sea of Thieves را تجربه کنند که تا تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آذر) در برنامه Sea of Thieves Insider ثبت نام کرده یا این بازی را پیش‌خرید کرده باشند. دارندگان کنسول Xbox One که به صورت دیجیتالی بازی مذکور را خریداری کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش My Games and Apps اقدام به دریافت بتای محدود بازی کنند. کاربران PC که از طریق فروشگاه مایکروسافت روند پیش‌خرید بازی Sea of Thieves را انجام داده‌اند، در کتابخانه بازی‌ها، بتای محدود بازی را مشاهده خواهند کرد. همچنین افرادی که نسخه فیزیکی بازی مذکور را رزرو کرده باشند، لازم است کد دریافت شده برای بسته الحاقی Black Dog را در فروشگاه‌های مایکروسافت یا ایکس باکس وارد کرده و پس از آن بتای محدود را دریافت و نصب کنند. بتای محدود بازی Sea of Thieves روی کنسول ایکس باکس وان حجمی معادل با ۷.۴۵ گیگابایت دارد. برای آشنایی با مراحل نصب و رفع مشکلات احتمالی می‌توانید به صفحه راهنمای این نسخه در وب‌سایت رسمی بازی Sea of Thieves مراجعه کنید.

بتای محدود بازی Sea of Thieves از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت گرینویچ امروز (۱۵:۳۰ به وقت تهران) آغاز شده و تا ساعت ۸:۰۰ به وقت گرینویچ روز ۲۹ ژانویه (ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران روز ۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. استودیو ریر موارد در دسترس و قابل تجربه در این نسخه را شرح نداده، اما اعلام کرده است که نسخه مذکور قادر است به‌عنوان تجربه‌ای در‌خور که «بازیکنان می‌توانند به‌واسطه آن طعم واقعی زندگی در قالب یک دزد دریایی را بچشند» عمل کند.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی از ویژگی بازی بین پلتفرم یا به اصطلاح Cross-Play پشتیبانی کرده و اولین بازی انحصاری کنسول ایکس باکس وان است که در روز عرضه در دسترس کاربران سرویس Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) قرار می‌گیرد.

پیش از این کمپانی مایکروسافت یک کنترلر ایکس باکس وان با محوریت بازی Sea of Thieves عرضه کرده که با خرید آن بسته الحاقی Ferryman Clothing و اشتراک ۱۴ روزه سرویس‌های Xbox Live Gold و Xbox Game Pass را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این کتاب هنری این بازی توسط کمپانی Dark Horse و کمیک آن به دست کمپانی Titan Comics منتشر خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده