نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

از این پس بازی های جدید مایکروسافت از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود

با استناد به توییت جدید فیل اسپنسر، سرویس Xbox Game Pass از ماه مارس شامل تمامی بازی‌های انحصاری در روز عرضه خواهد بود.

سرویس ایکس باکس گیم پس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کنسول ایکس باکس وان است که با پرداخت ۱۰ دلار به‌صورت ماهیانه می‌توانید به تجربه بازی‌های از پیش اعلام‌شده بپردازید. هرچند که با تکیه به صحبت‌های جدید فیل اسپنسر، این رویه در حال تغییر است و ما از ماه مارس (اسفند) با عرضه بازی Sea of Thieves می‌توانیم تمامی آثار انحصاری را در روز عرضه تجربه کنیم. فیل اسپنسر، رییس بخش گیمینگ مایکروسافت، امروز طی توییتی این موضوع را رسماً تایید و اذعان کرد که آثاری چون State of Decay 2 و Crackdown 3 هم در سرویس قابل بازی خواهند بود:

وقتی که سرویس Xbox Game Pass را در ماه ژوئن راه‌اندازی کردیم، می‌دانستیم که می‌خواهیم سرویسی به فکر گیمرها بسازیم. این به‌معنای سرویسی با بازی‌های متنوع با قیمتی ماهانه و دسترسی تمام و کامل به بازی‌ها بود. از بازخوردهای فوق‌العاده‌ای که نسبت به سرویس انجام شد تحت تاثیر قرار گرفتیم و طرفداران در سراسر دنیا، درخواست‌هایی مبنی راه‌اندازی سرویس در کشورهای مختلف داشتند. به‌تبع آن و در ماه سپتامبر، این سرویس در بیش از ۴۰ کشور در دسترس قرار گرفت و ما هر ماه به گسترش کاتالوگ بازی‌های در دسترس ادامه دادیم. می‌دانیم که مخاطبانمان، ارزش تجربه بازی‌های مختلف در قیمتی پایین را دارند. ما همچنین از خواسته‌ی آن‌ها برای تجربه بازی‌های پر سر و صدا خبر داریم. پس ما با یافتن ایده‌های جدید، سعی کردیم که این عمل را ممکن کنیم.

امروز مفتخریم که از برنامه‌هایمان برای بسط دادن گیم پس پرده‌برداری کنیم که نشان‌دهنده‌ی تعهدمان برای ارائه یک سرویس اشتراکی گیمینگ خوب است. ما برای تحقق این امر، برنامه داریم تمامی بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان را در همان روز عرضه برای کاربران سرویس گیم‌پس هم در دسترس قرار دهیم که مصادف با تاریخ انتشار بازی Sea of Thives در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) است. البته این موضوع فقط برای بازی‌هایی که اعلام شده‌اند نیست؛ بلکه شامل آثار معرفی نشده ایکس‌باکس از سوی مایکروسافت استودیو هم می‌شود. 

مخاطبان ما، همچنین درخواست انتخاب‌های بیشتر برای خرید اشتراک داشتند. ما با همکارهای خودمان مثل گیم‌استاپ درحال همکاری نزدیکی هستیم که اشتراک‌های ۶ ماهه برای آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال انتخاب‌های متنوع‌تر برای خرید و تجربه کردن بازی‌ها از طریق سرویس هستند، فراهم آوریم. اشتراک‌های ۶ ماهه از طریق خرده‌فروش‌ها با قیمت ۵۹.۹۹ دلار از تاریخ ۲۰ مارس قابل دسترسی خواهند بود.

ما فکر می‌کنیم که سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس، شکل‌دهنده فرصت‌های بیشتر برای ایجاد نوآوری توسط ناشران و بازی‌سازان خواهد بود که می‌تواند به راه‌های جدید بازی کردن ختم شود.


منبع Majornelson
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده