// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

هیولاهای جدید در قالب بسته الحاقی به بازی Monster Hunter World اضافه خواهند شد

کمپانی کپ‌کام اعلام کرده است که بازی Monster Hunter World به‌واسطه بسته‌های الحاقی رایگان، میزبان هیولا‌های جدید خواهد بود.

پنجمین بازی اصلی سری Monster Hunter یعنی بازی Monster Hunter: World سال آینده میلادی عرضه شده و باری دیگر بازیکنان علاقه‌مند به سبک اکشن نقش‌ آفرینی را به نبرد با هیولا‌های بزرگ و عجیب و غریب دعوت خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد که تعداد هیولا‌های بازی نه تنها کم نشده، بلکه افزایش نیز خواهند یافت، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Capcom قصد دارد هیولا‌های جدیدی به بازی Monster Hunter: World اضافه کند.

ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده بازی Monster Hunter: World در مصاحبه با مجله ژاپنی Famitsu از تصمیم کمپانی کپکام برای پشتیانی از این بازی به‌واسطه ارائه هیولا‌های جدید در قالب بسته‌های الحاقی گفته است. با این حال او جزئیات بیشتری از این هیولا‌ها اعم از شکل و شمایل و نوع آن‌ها و بازه زمانی انتشار بسته‌های الحاقی را با مخاطبین به اشتراک نگذاشته است. اما ریوزو سوجیموتو تایید کرده است که بسته‌های الحاقی رایگان هستند. پیش از این اعلام شد که بازیکنان در بازی Monster Hunter: World توانایی استفاده از آیتم‌هایی مربوط به بازی‌های Horizon: Zero Dawn و Mega Man را خواهند داشت.

مدتی پیش نسخه بتای بازی Monster Hunter: World در دسترس دارندگان کنسول PS4 و اعضای سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت و این دسته از بازیکنان توانستند پیش از عرضه جهانی این بازی را تجربه کنند. این نسخه دارای سه کوئست در مناطق Ancient Forest و Wildspire Waste بود و بازیکنان می‌توانستد هیولا‌هایی به نام Great Jagras، Anjanath و Barroth را شکار کنند. به افرادی که هر سه کوئست را کامل کرده باشند در نسخه اصلی و کامل بازی «آیتم‌های سودمند» اهدا خواهد شد.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار نسخه پی سی تا‌کنون اعلام نشده است. همچنین امکان ارائه نسخه بتای بازی مذکور برای دیگر پلتفرم‌ها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جدید‌ترین تریلر بازی Monster Hunter World در مراسم Playstation Experience به نمایش در آمد و در کنار نمایش بخش‌های بیشتری از داستان بازی، آیتم‌ مربوط به سری مگا من برای اولین بار معرفی شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده