// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶

در Monster Hunter: World با ظاهر Mega Man به شکار هیولا بروید [PSX 2017]

در جریان رویداد PSX 2017، مشخص شد که بازی Monster Hunter World دارای محتویاتی از بازی Mega Man است.

قطعا بازی Monster Hunter: World یک بازی مورد انتظار برای هواداران بازی‌های MMO و مجموعه Monster Hunter است. در گذشته مشخص شد که لباس و ظاهر شخصیت ایلوی بازی Horizon Zero Dawn به صورت یک کوئست در این بازی قرار دارد و حال، در جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017، ویدیو جدیدی از بازی Monster Hunter: World منتشر شد که اطلاعات جدیدی را منتشر کرد.

در جریان ویدیو به نمایش درآمده، شاهد دنیای زیبا و رنگارنگ بازی هستیم و از طرفی مبارزات دنیای Monster Hunter: World به تصویر کشیده می‌شود. برای مثال در بخشی از ویدیو شاهد مبارزه شخصیت بازی با هیولایی به نام Nergigante هستیم. اما نکته جالب ویدیو منتشر شده که در آخر آن قرار دارد، تایید شدن یک کراس‌اور بین بازی Monster Hunter: World و دنیای Mega Man است.

در انتهای ویدیو مشخص شد که یکی از همراهان شما در بازی، می‌تواند با ظاهری شبیه به مگامن‌ هشت بیتی ظاهر شود و همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنیم، این ظاهر، شکل و شمایلی جدید و جالبی به بازی بخشیده است. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) روی پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوتر بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده