نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

بازی PUBG میزبان یک اسلحه و وسیله نقلیه دریایی جدید می‌شود

شرکت PUBG Corp از اضافه‌شدن یک اسلحه و یک وسیله نقلیه دریایی جدید به بازی تیراندازی و بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds خبر داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت PUBG Corp آیتم‌های جدیدی را برای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds معرفی کرد که در آینده به این بازی موفق تیراندازی و بتل رویال اضافه خواهند شد.

توسعه‌دهنده‌ی بازی PUBG اعلام کرد که یک جِت‌اسکی جدید با نام آکواریل (Aquarail) به بازی راه خواهد یافت و در نقشه فعلی و نقشه صحرایی بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین علاوه بر این وسیله نقلیه دریایی، یک اسلحه کمری R45 نیز برای بازی در نظر گرفته شده است. متاسفانه در حال حاضر شرکت PUBG Corp تاریخ انتشار این دو آیتم جدید را اعلام نکرده است و تنها امیدواریم که همزمان با عرضه بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان شاهد اضافه شدن آنها به بازی باشیم.

مدتی قبل سازندگان بازی تایید کردند که آیتم‌های بیشتری به لوت باکس‌ها برای شخصی‌سازی ظاهری کاراکترها به بازی اضافه خواهند شد. در جریان مراسم The Game Awards 2017 نیز تریلر جدیدی از نقشه صحرایی بازی به نمایش درآمد و مشخص شد که این نقشه هم‌اکنون از طریق سرورهای آزمایشی در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفته است و اوایل سال آینده برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یک اثر تیراندازی سوم شخص و بتل رویال است که در فروردین‌ماه سال جاری از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) استیم برای پی‌سی منتشر شد. این بازی در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌‌باکس وان از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید نیم نگاه زومجی از بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 4K از اینجا تماشا کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده