نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۵

تریلر جدیدی از نقشه صحرایی PUBG منتشر شد [The Game Awards 2017]

لحظاتی پیش و در جریان مراسم جوایز بازی سال 2017 تریلر جدیدی از نقشه صحرای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به نمایش درآمد.

مدتی قبل استودیو بلوهول اعلام کرد که اولین نمایش زنده از نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در جریان مراسم The Game Awards 2017 به نمایش درمی‌آید و حال در جریان مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۷ شاهد تریلر تازه‌ای از نقشه صحرایی بازی هستیم.

 بازی PUBG  در حال حاضر تنها یک نقشه دارد و نقشه صحرایی، دومین نقشه آن به شمار می‌رود. این نقشه هم‌اکنون از طریق سرورهای آزمایشی بازی در پی‌سی در دسترس است و اوایل سال آینده برای ایکس‌باکس ‌وان منتشر خواهد شد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یک اثر تیراندازی سوم شخص و بتل رویال است که هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access شبکه استیم برای کاربران کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌‌باکس وان از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید و تریلر جدید این بازی را در ادامه مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.

برای دانلود از آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده