// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

سازندگان PUBG: آیتم های بیشتری به لوت باکس های بازی اضافه می‌‌شوند

سازندگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds تایید کرده‌اند که آیتم‌های بیشتری به لوت باکس‌های بازی اضافه خواهد شد، اما شامل مواردی که به تجربه بازی ضربه وارد کند، نخواهد بود.

شاید از لوت باکس‌ها و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بتوان به‌عنوان داغ‌ترین بحث این روزهای صنعت بازی نام برد. این سیستم که حالا به منبع درآمدی اساسی برای سازندگان تبدیل شده است گاه حتی به تجربه بازی‌ها نیز ضربه وارد کرده است؛ تا جایی که لوت باکس‌ و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront II با واکنش شدید منتقدان و بازیکنان مواجه شد. در حال حاضر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds نیز از لوت باکس استفاده می‌کند، اما به آیتم‌هایی برای شخصی سازی ظاهری کاراکترها محدود می‌شود و به تجربه گیم‌پلی بازی ضربه وارد نمی‌کند. 

به‌تازگی چانگان کیم، رییس استودیو Bluehole و جانهایاک چوی، طراح ارشد بازی PUBG در جریان رویداد G-Star در مورد لوت باکس‌ها این‌چنین اظهار نظر کرده‌اند:

ما هرگز چیزی را به بازی اضافه نخواهیم کرد که روی گیم‌پلی بازی تاثیر بگذارد.

علاوه بر این، سازندگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در مورد اضافه شدن آیتم‌های بیشتر به لوت باکس‌ها، اعلام کردند:

تقاضای کاربران برای اضافه شدن آیتم‌های بیشتری به لوت باکس‌ها در جهت شخصی‌سازی ظاهری کاراکترها بسیار زیاد است. آنها انتظار دارند تا آیتم‌های بیشتری در طول زمان به لوت باکس‌ها اضافه شوند، اما این اتفاق حداقل تا زمان عرضه نسخه نهایی بازی امکان‌پذیر نخواهد بود. بنابراین در آینده نزدیک آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی هرچه بیشتر کاراکترها و لباس آنها به لوت باکس‌ها اضافه خواهند شد.

سپس سازندگان بازی PUBG در مورد بازیکنانی که با استفاده از شیوه‌های مختلف دست به تقلب در بازی می‌زنند به اظهار نظر پرداختند:

ابتدا می‌خواهیم بابت اتفاقات پیش آمده توسط بازیکنانی که دست به تقلب می‌زنند از کاربران عذرخواهی کنیم. ما اعتراف می‌کنیم که آمادگی لازم برای مقابله با کاربران متخلف را نداشته‌ایم؛ زیرا بازی در حال حاضر در مرحله دسترسی پیش از موعد قرار دارد. تعداد تقلب‌هایی که ما در بازی با آن مواجه شدیم بسیار بیشتر از سطح انتظارمان بود. بررسی و حل این مشکل در حال حاضر برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما یک تیم جدید را به ارزیابی و نظارت بر تقلب‌های احتمالی اختصاص داده‌ایم تا دیگر با این مشکلات روبه‌رو نشویم.

همچنین چانگان کیم و جانهایاک چوی در مورد درخواست کاربران برای اضافه شدن بخش آموزشی و تمرینی به بازی PUBG، این‌چنین به اظهار نظر پرداختند:

ما در ابتدا با ایده اضافه شدن بخش آموزشی و تمرینی به بازی مخالف بودیم؛ زیرا معتقدیم هیچ تمرینی در زندگی وجود ندارد. اما پس از درخواست‌های مکرر کاربران، تصمیم گرفتیم تا پس از انجام اقدامات لازم، بخش تمرینی را به بازی اضافه کنیم، اما این بخش به احتمال فراوان پس از عرضه نسخه نهایی به بازی اضافه خواهد شد.

در پایان می‌توانید نیم نگاه زومجی از بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60FPS تماشا کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده