// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه‌ زومجی: PlayerUnknown’s Battlegrounds با رزولوشن 4K و نرخ 60 FPS

در این قسمت از نیم نگاه زومجی با یک پی‌سی خیلی خفن با کارت گرافیک GTX 1080Ti انویدیا به تجربه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی رزولوشن 4K پرداخته‌ایم.

در این قسمت از نیم نگاه زومجی برخلاف قسمت‌های قبل فرصتی پیش آمد تا با یک پی‌سی مجهز به کارت گرافیک Geforce GTX 1080Ti کمپانی انویدیا (Nvidia) و پردازنده Intel Core i7 7800x به تجربه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی رزولوشن 4K بپردازیم. نیم‌نگاه زومجی این بار اما یک تفاوت خیلی بزرگ با سری‌های گذشته دارد و آن هم آپلود نسخه 4K نیم نگاه روی یوتیوب است که اگر یک مانیتور یا تلویزیون 4K دارید، حتما پیشنهاد می‌کنیم که این نیم‌نگاه را از طریق یوتیوب و با رزولوشن 4K تماشا کنید.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds یا به اختصار PUBG از ماه مارس ۲۰۱۷ به صورت Early Access روی پلتفرم استیم منتشر شد و توانست در مدت زمان ۹ ماه رکورد‌های مختلفی مانند حضور همزمان بیش از ۳ میلیون بازیکن را با پشت سر گذاشتن بازی‌هایی مانند DOTA 2 به نام خود ثبت کند. این بازی تا کنون فروش بیش از ۲۲ میلیون واحدی را تجربه کرده است که برای بازی ویدیویی که در مرحله دسترسی پیش از موعد قرار دارد فوق‌العاده است.

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه زومجی از بازی PUBG با دو رزولوشن فو‌ل‌اچ‌دی و 4K دعوت می‌کنیم:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده