نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار نسخه بتا بازی Call of Duty: WWII برای پی سی

نسخه بتای بازی Call of Duty: WWII به‌زودی برای پی‌سی منتشر خواهد شد و همه افراد می‌توانند آن را تجربه کنند. 

نسخه بتا بازی Call of Duty: WWII چندی پیش برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند، توانستند آن را تجربه کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اکتیویژن، ناشر بازی، اعلام کرده که نسخه بتا این بازی به‌زودی برای کامپیوتر هم از طریق استیم منتشر خواهد شد و جالب اینکه برای تجربه آن، نیاز به پیش‌خرید بازی نبوده و همه افراد می‌توانند نسخه بتا Call of Duty: WWII را روی پی‌سی تجربه کنند. 

به طور دقیق‌تر، نسخه بتای بازی از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر روی پی‌سی در دسترس خواهد بود. استودیو اسلج‌همر، سازنده بازی، اعلام کرده که این نسخه بتا اهمیت بالایی برای آن‌ها دارد و باعث خواهد شد تا بازی در زمان انتشار نسخه نهایی، بدون مشکل باشد و تجربه‌ی بهینه‌ای روی پی‌سی ارائه کند. 

اکتیویژن همچنین مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای نسخه بتای بازی را نیز اعلام کرده است. در نظر داشته باشید که مشخصات اعلام‌شده، برای نسخه نهایی بازی نیستند و سازندگان هنوز هم سعی دارند تا بازی را به شکل بهینه‌تری توسعه داده و منتشر کنند:

حداقل سیستم موردنیاز:

  • ویندوز: ویندوز 7  ۶۴ بیت یا بالاتر
  • پردازنده:: اینتل Core i3 3225 یا پردازنده معادل
  • رم:۸ گیگابایت
  • هارد: ۲۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 2 GB / ای‌ام‌دی Radeon HD 7850 2GB یا بهتر
  • دایرکت‌ایکس: نسخه 11

در دیگر مطالب مرتبط با بازی Call of Duty: WWII، شما می‌توانید تمام اطلاعات منتشر‌شده از بازی را در زومجی بخوانید یا نگاه اختصاصی ما به نسخه بتای بازی را مطالعه کنید. خلاصه‌ای از این مطلب به شرح زیر است:

در کل به‌شخصه پس از تجربه نسخه بتای بازی Call of Duty: WWII، تا حد زیادی به بخش چندنفره آن امیدوار شدم؛ چرا که بازی کاملا حس و حال بخش چندنفره نسخه‌های موفق این مجموعه را داشت و برای خود من یادآور دورانی بود که ساعت‌ها مشغول تجربه بخش چندنفره بازی‌هایی چون Call of Duty: Modern Warfare یا Call of Duty 2 می‌شدیم. با اینکه بازی تغییراتی انقلابی ندارد، ولی همین که پتانسیل راضی نگه داشتن طرفداران قدیمی سری را دارد، نشان می‌دهد که اکتیویژن بازی را در مسیر درستی قرار داده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده