نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

از کاور جایگزین بازی NBA 2K18 رونمایی شد

ابتدا قرار بود که کاور NBA 2K18 با تصویر کایری اروینگ در لباس کلیولند کاوالیرز منتشر شود، که حالا کاوری جدید از این بازیکن در لباس تیم بوستون سلتیکس منتشر شده است.

استودیو 2K Sports از کاور جایگزین NBA 2K18، با حضور کایری اروینگ در لباس تیم بوستون سلتیکس، رونمایی کرد. در کاور جدید، با توجه به این که این بازیکن از تیم کلیولند کاوالیرز به تیم بوستون سلتیکس منتقل شده است، تنها لباس کایری تغییر پیدا نکرده است و اساس کاور هم تغییر کرده است، چرا که در کاور جدید، اروینگ در لباس تیم بوستون سلتیکس، دست‌هایش کنار بدنش نگه داشته است؛ در حالی که در نسخه‌ی تیم کلیولند، او را در حال انجام یک لی‌آپ مشاهده می‌کردیم. می‌توانید کاور جدید این بازی را در زیر مشاهده کنید:

NBA 2K18 cover

کاور جایگزین NBA 2K18 در آینده در دسترس خواهد بود و توکی اسپورتز تاریخ دقیقی برای انتشار این کاور اعلام نکرده است.  انتقال اروینگ به تیمی دیگر از چندین ماه پیش قابل پیش‌بینی بود، بنابراین، این انتقال مسئولان توکی اسپورتز را شگفت‌زده نکرد، هر چند آن‌ها را در موقعیت دشواری قرار داده بود. زمانی که انتقال اروینگ تایید شد، توکی اسپورتز با لحنی طنز به این مسئله واکنش نشان داد و توئیتی با مضمون «اوپس» منتشر کرد. 

بازی NBA 2K18 به صورت رسمی در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن 3، و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد. در کشور کانادا، نسخه‌ی خاصی از این بازی با کاور دمار دروزان از تیم تورنتو رپترز انتشار خواهد یافت. همچنین نسخه‌ی ویژه‌ی این بازی با کاور شکیل اونیل منتشر خواهد شد.

نسخه دموی رایگان از این بازی بسکتبال با نام The Prelude، امروز (۱۷ شهریور) منتشر شده است و از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه دمو قادر خواهید بود بخشی جدید از این بازی به نام Neighborhood را تجربه کنید و همچنین می‌توانید به فضای اجتماعی MyCareer دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید آزادانه قدم زده و مدل موی خود را تغییر داده و یا تتو بزنید.

شما می‌توانید پیش نمایش بازی NBA 2K18 را در زومجی بخوانید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده