نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ انتشار نسخه دمو رایگان بازی NBA 2K18

کمپانی توکی گیمز تاریخ انتشار نسخه دموی بازی NBA 2K18 را که Prelude نام دارد، اعلام کرد. 

NBA 2K18 جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌ساز بسکتبال کمپانی توکی گیمز است که در تاریخ ۲۸ شهریور برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. این بازی تغییرات نسبتا زیادی در مقایسه با نسخه‌های قبلی داشته و یکی از این تغییرات، حالت Neighborhood است که تجربه‌ای اجتماعی برای کاربران فراهم خواهد کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که یک نسخه دموی رایگان از این بازی با نام The Prelude برای PS4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. 

این نسخه دمو فردا (۱۷ شهریور) منتشر خواهد شد و از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران در دسترس خواهد بود. در این نسخه دمو قادر خواهید بود بخش Neighborhood بازی را تجربه کنید که در آن با شخصیت‌تان وارد یک منطقه می‌شوید و می‌توانید کارهایی از قبیل تمرین کردن در باشگاه یا خرید از فروشگاه‌های مختلف را انجام دهید. سازندگان اعلام کرده‌اند که تمامی پیشرفت‌های شما در نسخه دمو، در صورتی که بازی اصلی را خریداری کنید به آن منتقل خواهند شد. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی NBA 2K18، اعلام شد که نسخه نینتندو سوییچ این بازی از آمیبوها پشتیبانی خواهد کرد و همچنین حضور کوبی برایانت و کوین گارنت به عنوان گزارشگر مهمان در بازی تایید شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده